پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
رئیس جمهور: مسئله غزه، تقابل اسلام و یهودیت نیست؛ هیچ انسانی جنایت صهیونیسم را قبول نمی‌کند
12 آبان 1402 - 21:28
شناسه : 19520
9

رئیس جمهور گفت: امروز استکبار جهانی می‌خواهد شکست خود را با جنایت در فلسطین و کشتن کودکان بی‌گناه جبران کند؛ این صحنه‌ها مسئله اسلام، یهودیت و غیره نیست هر کسی در کسوت انسانی باشد نمی‌تواند این جنایت را قبول کند.   آیت‌الله رئیسی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی کردستان که […]

ارسال توسط :

رئیس جمهور گفت: امروز استکبار جهانی می‌خواهد شکست خود را با جنایت در فلسطین و کشتن کودکان بی‌گناه جبران کند؛ این صحنه‌ها مسئله اسلام، یهودیت و غیره نیست هر کسی در کسوت انسانی باشد نمی‌تواند این جنایت را قبول کند.

 

آیت‌الله رئیسی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی کردستان که هم‌اکنون در مجتمع فجر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد توفیقی برای بنده و همکارانم است که امشب در جمع مدیران پرتلاش در استان کردستان هستیم که جا دارد از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان صمیمانه تقدیر کنیم.

 

وی افزود: آنچه بیان شد از انجام مصوبات دور اول سفر باید از شما تقدیر کرد چون کار به دست مدیران استان انجام گرفته و کار مرکز پیگیری و تخصیص اعتبارات بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کردستان استانی است که به دلیل ظرفیت‌های فراوان زمینه کار و تلاش و فعالیت در آن وجود دارد.

 

رئیسی تصریح کرد: عده‌ای از بدخواهان می‌خواستند که استان کردستان را امنیتی کنند ولی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این استان فرهنگی با سابقه تمدنی و شاخص‌های بسیار مهم مدنیت است.

 

وی گفت: شاخص‌های علم، ادب و فرهنگ و هنر استان فرهنگی کردستان در تاریخ فرهنگی جایگاه بلندی دارند.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: حمله و تهاجم و شبیخون فرهنگی غرب به همه فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌ها می‌خواهد آداب و سنن و رسوم و داشته‌های فرهنگی یک ملت جلوه نداشته باشد.

 

رئیسی با بیان اینکه کردها مردمانی دارای یک فرهنگ اصیل هستند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب قوم کرد دارای یک سری ویژگی های فرهنگی و هنری و تمدنی هستند، گفت: مدیران چه در حوزه فرهنگ، علم و دانش مشغول باشند و چه نقش غیرمستقیم در مسائل فرهنگی و اجتماعی داشته باشند باید تلاش کنند تمام تصمیمات با حفظ این هویت قومی و ملی باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.