چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی از چند محل اخذ رأی بازدید و رای خود را به صندوق رای انداخت
16 تیر 1403 - 1:25
شناسه : 20581
4

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی از چند محل اخذ رأی بازدید و رای خود را به صندوق رای انداخت.عتباتی گفت:مردم همیشه در صحنه حماسه ساز انتخابات هستند. صبح روز جمعه پانزدهم تیر ماه دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان با حضور در چند نقطه از شهرستان ارومیه از […]

ارسال توسط :

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی از چند محل اخذ رأی بازدید و رای خود را به صندوق رای انداخت.عتباتی گفت:مردم همیشه در صحنه حماسه ساز انتخابات هستند.
صبح روز جمعه پانزدهم تیر ماه دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان با حضور در چند نقطه از شهرستان ارومیه از محل صندوق های اخذ رأی بازدید به عمل آوردند.
دکتر عتباتی گفت در بازدیدی که از چند صندوق اخذ رأی به عمل آمد مشارکت مردم بسیار خوب است و از اول وقت مردم پای صندوقهای رای حاضر هستند و رای خود را به صندوقها می اندازند و امنیت کامل برقرار است.

وی افزود مردم ما با نگاه به آینده و نگاه مسولانه به سرنوشت خود و کشورشون پای صندوقهای رای هستند و در جهت حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام و پاسداشت خون شهدا خاصه شهدای خدمت آگاهانه پای صندوقهای رای هستند و مثل همیشه مردم حماسه ساز انتخابات هستند.
عتباتی و مجیدی پس از بازدید رای خود را به صندوق انداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.