چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگی عمومی
06 اردیبهشت 1403 - 0:47
شناسه : 20245
5

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگی عمومی به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی بانگاه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت می بایست با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی متنوع موجود از جرائم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری گردد. وی افزود اختلافات و درگیری هایی که بر اثر موضوعات کم اهمیت […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگی عمومی به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی بانگاه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت می بایست با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی متنوع موجود از جرائم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری گردد.
وی افزود اختلافات و درگیری هایی که بر اثر موضوعات کم اهمیت در جامعه رخ می دهد و موجب تشکیل پرونده در دستگاه قضایی می شود باید با نگاه فرهنگی حل و فصل شود چراکه مراجعه به دستگاه قضایی هم موجب عمیق شدن کینه و کدورت طرفین می شود و هم کار اضافی را به دستگاه قضایی بار می‌کند در حالیکه با انجام کار های فرهنگی می‌توان از تشکیل پرونده های کثیری جلوگیری شود.
عتباتی آموزش مهارتهای رفتاری و کنترل خشم را از مواردی عنوان کرد که می‌تواند بسیاری از اختلافات را مانع شود و آموزش این مهارتها بر عهده خیلی از نهاد ها ازجمله آموزش و پرورش، دانشگاه و رسانه ملی و رسانه های موجود در فضای مجازی می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.