شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
راننده امانت‌دار میاندوآبی ۴۵۰ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند
28 بهمن 1399 - 11:57
شناسه : 11302
8

رییس هیات‌مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب گفت: “توکل ملکی” راننده تاکسی امانت‌دار این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، یک فقره چک و مقداری وجه نقد در مجموع به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال که در خودرو جامانده بود، را به صاحبش بازگرداند. کریم گلیار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این راننده پس […]

ارسال توسط :

رییس هیات‌مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب گفت: “توکل ملکی” راننده تاکسی امانت‌دار این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، یک فقره چک و مقداری وجه نقد در مجموع به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال که در خودرو جامانده بود، را به صاحبش بازگرداند.

کریم گلیار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این راننده پس از آنکه متوجه جاماندن یک فقره چک به مبلغ ۳۹۰ میلیون ریال، ۶۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه چند عدد کارت عابر بانک در خودرو شده بود، بلافاصله موضوع را به این اتحادیه اطلاع داد.

وی افزود: این راننده تاکسی با این اقدام خیرخواهانه خود، صاحب آنها را که بیش از پنج روز در حال جست و جو بود، از نگرانی خارج کرد.

رییس هیات‌مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب با اشاره به اینکه این راننده امانتدار ۱۵ سال سابقه فعالیت در شغل تاکسیرانی را دارد، بیان کرد: امسال در چند مورد وسایل قیمتی از جمله گوشی تلفن همراه، لباس و کارت عابر بانک مسافران در تاکسی جامانده که رانندگان، آنها را بلافاصله به اطلاع اتحادیه رسانده که برخی تحویل صاحبان خود داده شده و برخی هم در دفتر اتحادیه باقی مانده است.

گلیار ضمن درخواست از شهروندان برای مراقبت از وسایل خود به هنگام تردد در سطح شهر به آنها توصیه کرد تا حد امکان در سفرهای درون شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا از امنیت جانی و مالی خود آسوده خاطر باشند.

در شهر میاندوآب ۸۳۱ دستگاه تاکسی عمومی به مردم خدمات‌رسانی انجام می‌دهند.

این شهرستان با بیش از ۲۷۷‌ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و سومین شهر پرجمعیت استان به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.