شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش سیلوانا
03 تیر 1396 - 7:54
شناسه : 1495
36

امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم شریف و همیشه در صحنه بخش سیلوانا هم صدا و هم گام با سراسر ایران زیبا این وظیفه را امروز با حضور گسترده خود با راهپیمایی در شهر سیلوانا انجام دادند. امروز جمعه ۲ تیر ماه سال۹۶ مصادف با ۲۸ رمضان اخرین جمعه ماه مبارک رمضان می باشد که […]

ارسال توسط :

امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم شریف و همیشه در صحنه بخش سیلوانا هم صدا و هم گام با سراسر ایران زیبا این وظیفه را امروز با حضور گسترده خود با راهپیمایی در شهر سیلوانا انجام دادند.

امروز جمعه ۲ تیر ماه سال۹۶ مصادف با ۲۸ رمضان اخرین جمعه ماه مبارک رمضان می باشد که توسط امام راحل روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

همه مردم پیرو جوان به صحنه امدند تا به دنیا نشان دهند که در مرزی ترین مرزهای ایران زیبا مردمانی غیرتمند و شجاع از زن و مرد وجود دارند که قلبشان برای سرزمینشان، اسلام وحمایت از فلسطین پیروز می تپد و برای مبارزه با داعش و داعشیان اماده اندو همیشه بیدار هستند.

ماموستا نجم الدین عزیزیان در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در مسجد جامع شهر سیلوانا در حضور مردم بخش سیلوانا به حمایت از فلسطین و روز قدس و مسائل و اتفاقات پیش امده روز جهان و کشور اشاره کردندو گفتند:

گروهی هستند که قصد دارند امنیت، اسایش ،محبت و هم زیستی مسامت امیز ایران زیبا و جهان را از ببن ببرند که هدیه خداوند است اما این هیچ گاه محقق نمیشود جزء در سایه وحدت برابری و برادری

ماموستا عزیزیان اضافه کردندکه همه ما به برای حمایت،مقاومت و مبارزه و
بیزاری از یهود و اسرائیل در این راهپیمایی و این محفل جمع شده ایم.
من از تمامی ریش سفیدان، کشاورزان،دامداران، سران عشایر،دهیاران، شوراها ،اعضای ستاد برگزاری این راهپیمایی و نیروهای امنیتی و نظامی تشکر میکنم ما همه باید دست به دست هم به عنوان یک قدرت بدون توجه به گویشها و مذاهب در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی به ایستیم و از فلسطین حمایت کنیم.

وی ادامه داد:کسانی که به نام دین در لباس دین و اسلام خون بچه ها و زنان و جوانان را ی ریزند دشمن همه هستند و اینها اقوام و مذاهب را نمیشناسند
اینها با بی عدالتی در بین زبانها و مذاهب اختلاف ایحاد می کنند. مدیریت ظالمانه حاکمان جهان به ضرر همه ست
اگر به حرم امام و مجلس حمله و تجاوز می کنند همه از کورد و ترک و اشوری وارمنی …در انجا هستندچون متعلق به همه ایرانیان است.

اگر در مسیر وحدت نباشیم اگر در حمایت از طبقه محروم مظلوم و این مرزها نباشیم
مورد حمله کسانی قرار می گیریم که به ظاهر مسلمان هستند

دین اسلام یعنی وحدت، هم بستگی،ازادی مذاهب و ما باید دور باشیم وبپرهیزیم از گفته هایی که باعث تفرقه می شود مقدسات مقدسات هستند و فرقی بین مقدسات اهل تشیع و تسنن نیست.

در سایه وحدت روز قدس را به عنوان روز حمایت از فلسطین و مبارزه با اسرائیل گرامی میداریم.

همه ما باید با پدیده داعش دست به دست هم بدهیم و باید یک رنگ و یک صدا اتحاد را حفظ کنیم .
ایران به حرکت دفاعی سپاه افتخار می کند که در پرتاب موشک به مواضع داعش همه دشمنان و جهان را متحیر کرد و جای بسی امید و خوشحالی است.

مردم مومن و روزه دار بخش سیلوانا یک صدا حمایت خود را از فلسطین اعلام کردند .

 

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.