شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
راهپیمایی روز قدس امسال با شعار مرگ بر آمریکا شکوه خاصی خواهد داشت
17 خرداد 1397 - 7:05
شناسه : 4627
8

ماموستا حاج اسد شیدایی روحانی و امام جمعه برجسته صومای برادوست ارومیه با نزدیک شدن به روز قدس ، راهپیمایی این سال را متفاوت از سایر سالهای گذشته یاد کرد و افزود: اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی که منجر به شهادت تعداد زیادی از مردم بی گناه فلسطین شد  باعث خدشه دار شدن احساسات مسلمانان […]

ارسال توسط :

ماموستا حاج اسد شیدایی روحانی و امام جمعه برجسته صومای برادوست ارومیه با نزدیک شدن به روز قدس ، راهپیمایی این سال را متفاوت از سایر سالهای گذشته یاد کرد و افزود: اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی که منجر به شهادت تعداد زیادی از مردم بی گناه فلسطین شد  باعث خدشه دار شدن احساسات مسلمانان جهان و مردم انقلابی کشورمان گردیده است.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که بیت المقدس و مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان بوده و مسجدی مهم و محل عبادت برای همه مسلمانان جهان است.

لذا هیچگاه  دشمنان شاهد عقب نشینی مسلمانان از این خواسته بر حق خود نخواهند بود.

امروز دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا همواره سعی در ایجاد تفرقه در جهان اسلام داشته و با عناوین مختلف در صدد چپاول کشورهای اسلامی هستند که باید دشمنی و اهداف آنان را بشناسیم و در مقابل آنها ایستادگی کنیم که وحدت رمز تحقق این مهم است.

ماموستا شیدایی افزود :استفاده از همه ظرفیت‌ها برای نمایش وحدت جهان اسلام و اتفاق نظر شیعه و سنی نسبت به آرمان‌های فلسطین ضروری است و به همین جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس اتحاد و همدلی را به رخ جهانیان و استکبار خواهد کشید.

وی اظهار داشت  : سرزمین فلسطین متعلق به همه جهان اسلام می باشد و برای همه مومنان از اهمیت بسیار والایی برخوردار است و سالهاست این قبله اول مسلمانان ، در بند رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی می باشد .

لذا با توجه به این مهم وعلی الخصوص با انتقال سفارت آمریکای جنایتکار به شهر قدس امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز قدس نام گذاری شده است نیاز هست نهایت مخالفت و ابراز خشم علیه این رژیم غاصب وحامی همیشگی آن دولت آمریکا بشود تا کفار بدانند که هرگز نخواهند توانست قدس را از پیکره جهان اسلام جدا نمایند.

ماموستا اسد شیدایی در پایان  درخواست کرد : همه برادران وعزیزان  با حضور قاطعانه خود در راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، در لبیک به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ،  خشم خود را علیه این  دشمنی کفار علیه جهان اسلام و قدس شریف اولین قبله گاه مسلمانان  ابراز نمایند تا هیچ کس جرات نکند به فکر غصب سرزمین اسلام بیفتد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.