شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
رتبه های برتر کنکور در نقاط صفر مرزی دستاورد ارزشمند نظام مقدس ایران اسلامی است
11 آبان 1399 - 11:57
شناسه : 10242
45

همزمان با نزدیک شدن به ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز؛ کسب رتبه های برتر دانشگاهی در رشته های پزشکی و مهندسی؛ نوید بخش خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این نقاط صفر مرزی است . در بخش سیلوانا و صومای برادوست ارومیه ؛ امروزه , مدارس هوشمند و شبانه روزی وجود دارد […]

ارسال توسط :

همزمان با نزدیک شدن به ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز؛ کسب رتبه های برتر دانشگاهی در رشته های پزشکی و مهندسی؛ نوید بخش خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این نقاط صفر مرزی است .

در بخش سیلوانا و صومای برادوست ارومیه ؛ امروزه , مدارس هوشمند و شبانه روزی وجود دارد که نظیر آن در شهر ارومیه هم نیست .

مدارس نو ساز با امکانات مناسب و قابل قبول با پرسنل دلسوز ؛ معلمانی که با جان و دل با اخلاص تمام دانش آموزانی را پرورش می دهند که امروز مایه افتخار بخش و حتی شهر نیز شده اند.

امروز رتبه های برتر کنکور در رشته های پزشکی و مهندسی از سیلوانا و صومای برادوست ؛  ثمره چندین دهه خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مناطق می باشد .

امسال گرچه نمی توان بصورت حضوری به خاطر ویروس منحوس کرونا ۱۳ آبان را گرامیداشت ولی از طریق فضای مجازی می توان ثمره خون دانش آموزان شهید آبان ماه سال ۱۳۵۷ را گرامیداشت .

امروز خدمات آموزشی که نظام در نقاط صفر مرزی برای دانش آموزان ارائه می دهد در دنیا بی نظیر است .

توزیع بسته های آموزشی و حمایتی بین دانش آموزان نیازمندان یکی دیگر از کارهای ارزشمند و پسندیده ی سپاه در طی چندین  سال  اخیر است.

خیرین گرانقدر از هیچ تلاش و کوششی در نقاط مرزی از خود دریغ نمی کنند ؛ امروز کمک و نوسازی بسیاری از مدارس در سیلوانا و صومای برادوست بوسیله خیرین انجام می شود.

حوزه های مقاومت بسیج سپاه با تمام توان با اردوها جهادی خود همه ساله چندین مدرسه را بازسازی و رنگ آمیزی می کنند.

دانش آموزان عزیز امروز می دانند هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و توسعه مناطق مرزی می باشد.

چندین سال است نفرات زیادی از دانش آموزانی که کنکور داده اند از سیلوانا و صومای برادوست جذب دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم شده اند تا بتوانند در مناطق خود به کسوت ارزشمند معلمی بپردازند.

روز سیزدهم آبان در ایران عزیز اسلامی به روز دانش آموز و استکبار ستیزی معروف است و چندین رویداد مهم در طی سال های متفاوت در این روز رخ داده است که اهمیت این روز را چندین برابر می کند :

“در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند.”

” در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید.”

” در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد. بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.”

پیشرفت و توسعه فقط با امنیت پایدار است که خود را نشان می دهد

امروز دانش آموزان در نقاط صفر مرزی می دانند پیشرفت و توسعه فقط با امنیت پایدار است که خود را نشان می دهد ؛ ضد انقلاب تا کنون با ایجاد نا امنی مانع پیشرفت ؛ عمران و آبادی مناطق مرزی شده است.

امسال دانش آموزان و دانشجوها رساتر و فراتر از سال های گذشته صدای خشم و انزجار خود را از ضد انقلاب و استکبار جهانی در فضای مجازی فریاد خواهند زد .

انتهای پیام/ فرید قاسمی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.