شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ردصلاحیت شدگان دست در دست تایید شدگان بگذارند
14 بهمن 1398 - 15:49
شناسه : 8769
9

تحلیل انتخاباتی ?دومین اطلاعیه شورای نگهبان پس از بررسی اعتراضات عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت ها منتشر شد و در پس این اعلام نتایج افراد حاضر در ستادهای مردود شده رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهند که لازم است پیامدهای آن مورد بررسی و نشر قرار گیرد ? برخی از افرادی که تنها […]

ارسال توسط :

تحلیل انتخاباتی

?دومین اطلاعیه شورای نگهبان پس از بررسی اعتراضات عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت ها منتشر شد و در پس این اعلام نتایج افراد حاضر در ستادهای مردود شده رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهند که لازم است پیامدهای آن مورد بررسی و نشر قرار گیرد

? برخی از افرادی که تنها انگیزه‌های مالی علت حضور آن ها در این ستاد بود پس از اعلام نتایج همانند یک آفتاب‌پرست رنگ عوض کرده و جذب ستاد دیگر و چه بسا رقیب می شوند، در حالیکه آثار و پیامدهای تبلیغات درست و یا نادرست وی هنوز در افکار عموم مردم هضم نشده است و اینگونه رفتارها سبب می شود تا افراد ارجح و شایسته هیچگاه به جایگاه واقعی خود در انتخابات نرسند.

? برخی دیگر نیز هستند که انتخابات را میدان جنگ و نبرد می دانند و از هر فرصتی برای تخریب، طعنه و گاها بازی با آبروی افراد دریغ نمی کنند، آسیب هایی که اینگونه افراد بر روند انتخابات وارد می کنند این است که چالش هایی موهوم برای کاندیداها به وجود می آورد که فرد مورد نظر به جای اندیشیدن به برنامه ها و طرح های خود، وقت در اختیار گذاشته شده را به رفع اتهام و یا تلافی نمودن عمل می گذراند.

? باید به یاد داشته باشیم نمایندگان از هر جناح و حزبی دشمن هم نیستند بلکه هر کدام زاویه دید خاص خود را به موضوع دارد و اگر کاندیدایی تایید صلاحیت و دیگری رد شد نباید این امتیاز را برد بداند بلکه باید نظرات و اهداف کاندیداهای دیگر را در خصوص ضرورت های شهر خود جویا و در لیست برنامه های خود قرار دهد.

? در پایان خطاب به نمایندگان رد و تایید صلاحیت شده و همچنین حامیان آن ها عرض می کنم که پیش از آنکه همدیگر را به چشم دشمن ببینید به رسالت و آرمان های مردم بیندیشید و به جای کینه توزی و سنگ اندازی به یکدیگر کمک و یاور هم در مجلس شورای اسلامی و احقاق حقوق ضایع شده همشهریان خود باشید.

به قلم المیرا نوری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.