چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
رهبردین:۹۶۶ روستای آذربایجان‌غربی نیازمند بازنگری طرح هادی هستند
06 اردیبهشت 1401 - 10:55
شناسه : 16731
6

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۹۶۶ روستای استان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند تا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود. عاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: ۳۶ درصد جمعیت این استان روستایی و در روستاها زندگی می‌کنند و این آمار یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از […]

ارسال توسط :
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۹۶۶ روستای استان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند تا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

عاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: ۳۶ درصد جمعیت این استان روستایی و در روستاها زندگی می‌کنند و این آمار یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی را شامل می‌شود.

یاسر رهبردین ادامه داد: ۹۶۶ روستای آذربایجان‌غربی نیازمند بازنگری طرح هادی هستند و این امر نیازمند توجه مسؤولان است تا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه ٣۶ درصد مردم آذربایجان غربی در روستاها زندگی می‌کنند و این مهم باید جزو دغدغه‌های متولیان امر و مسئولان کشوری قرار گیرد تا جلوی مهاجرت به شهرها گرفته شود: متأسفانه تنها در ٣۵ درصد روستاهای واجد شرایط طرح هادی انجام گرفته و با میانگین کشوری فاصله زیادی داریم و اقدامات بنیاد بخصوص در بخش طرح هادی باید پررنگ‌تر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: ٢٧٠٠ کیلومتر مسیر رودخانه داریم که نیازمند اجرای دیوار ساحلی و اختصاص منابع مالی از سوی مسئولان کشوری هستیم.

رهبردین خطاب به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: آذربایجان غربی در حوزه روستاها، کشاورزی و درگیری‌های برون مرزی، استان ویژه ای است و مسئولان کشوری باید توجه ویژه‌تری به این منطقه داشته باشند.

در پایان این مراسم جعفر برزگر قره باغ به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی معارفه و از خدمات محمود بدلی مدیرکل سابق تجلیل بعمل آمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.