شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
رهبر معظم انقلاب تنها مرجع اعلام عید سعید فطر است
13 خرداد 1398 - 14:44
شناسه : 7516
10

چند سالی است با آگاهی و هوشیاری ماموستاها و اقدامات ، قابل تحسین دبیر ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب و همراهی ماموستاهای سرشناس با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیت های نفاق آمیز دشمنان اسلام برای اعلام جداگانه عید سعید فطر اهل سنت و تشیع ، مثمر ثمر واقع […]

ارسال توسط :

چند سالی است با آگاهی و هوشیاری ماموستاها و اقدامات ، قابل تحسین دبیر ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب و همراهی ماموستاهای سرشناس با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیت های نفاق آمیز دشمنان اسلام برای اعلام جداگانه عید سعید فطر اهل سنت و تشیع ، مثمر ثمر واقع نگردیده است .

پیدا می شوند عوامل مزدور و وابسته به بیگانگانی که در روستاهای مرزی ارومیه با استفاده از نا آگاهی مردم ، بصورت خودسر و زودتر از اعلام اتمام ماه مبارک رمضان خودشان عید سعید فطر را جشن می گیرند.

مردم دیگر بهتر از همه می دانند تنها راه پیشرفت ، توسعه و آبادانی در سایه سار وحدت و امنیت انجام می شود .

چگونه عده ای نادان در نقاط دور دست مرزی بر طبل تفرقه می کوبند در حالی که از منابع و امکانات این سرزمین استفاده می کنند.

باید تصمیم گرفت و تفرقه افکنان را بر سر مولدین خود رها کرد با هر کشوری که تابعیت می کنند به همان کشور فرستاده شوند با نهایت احترام و تشریفات لازم ….

جوانان کُرد دیگر نمی تابند تا بر سر جهل عده ی مدام ، رهیافت آینده ی خود را بهبود نبخشند ، ما عاشق ایران عزیز اسلامی هستیم و برای خاکی که در آرامش یافته ایم جان می دهیم .

جانم فدای خاک پاک میهن عزیز اسلامی ، ایران همیشه سربلند و قهرمان !!!

مدام در حال نوشتار یاد سخن مجری مشهور صدا و سیما ، احسان علیخانی می افتم که همیشه می گوید همه باید یک دوست و رفیق کُرد داشته باشند تا برای آخر زندگیشان پشتیبان و حامی روزهای سخت باشد .

وحدت رویه این روزها توسط دشمنان اسلام برای رویکرد نفاق در جامعه ایرانی نشانه رفته شده و وظیفه ی ماست تا دست در دست هم با یک دلی و هم رنگی معنای واقعی اسلام یعنی مودت و مهربانی را به نمایش بگذاریم .

بیش از ۱۰۰ گروه در مناطق مختلف کشور ، غروب سه‌شنبه ”۱۴ خرداد“ برای دیدن هلال ماه شوال مستقر می‌شوند. پیش‌بینی کارشناسان این است که این هلال به راحتی قابل رؤیت باشد ، بنابراین با گزارش‌هایی که به ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام می‌شود آخرین روز ماه رمضان در صورت رسیدن به قطعیت یقین ، احتمالا سه‌شنبه است و چهارشنبه اول ماه شوال و عید سعید فطر است.

گزارش‌های گروه‌های کارشناسی استهلال خدمت رهبر معظم انقلاب ارسال و ایشان پس از بررسی‌ها نهایتاً استهلال ماه شوال را اعلام می‌کنند. پس اعلام قطعی عید سعید فطر منوط به اعلام رهبری است.

 

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.