پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
روایت نشریه معتبر پزشکی غربی از قتل عام ۱۸۶ هزار فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در غزه
21 تیر 1403 - 2:19
شناسه : 20632
6

روایت نشریه معتبر پزشکی غربی از قتل عام ۱۸۶ هزار فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در غزه ◾️یک نشریه تخصصی پزشکی با بررسی پیامدهای ماه‌ها حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه هشدار داد شمار تلفات این جنگ می‌تواند به ۱۸۶ هزار نفر برسد. نشریه لنسِتThe Lancet  در گزارشی جدید با در نظر گرفتن تعداد […]

ارسال توسط :
روایت نشریه معتبر پزشکی غربی از قتل عام ۱۸۶ هزار فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در غزه
◾️یک نشریه تخصصی پزشکی با بررسی پیامدهای ماه‌ها حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه هشدار داد شمار تلفات این جنگ می‌تواند به ۱۸۶ هزار نفر برسد. نشریه لنسِتThe Lancet  در گزارشی جدید با در نظر گرفتن تعداد کشته شده‌های فعلی جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و  مرگ‌های غیرمستقیم مورد انتظار در آینده ارزیابی کرده است که شمار تلفات فلسطینیان ده‌ها برابر خواهد شد.
◾️لنست در گزارش خود گفت: حتی اگر درگیری فوراً پایان یابد، در ماه‌ها و سال‌های آینده بسیاری از مرگ‌های غیرمستقیم به دلایلی مانند بیماری‌های باروری، مسری و حتی غیرواگیر ادامه خواهند داشت. انتظار می‌رود با توجه به شدت این درگیری، تعداد کل کشته‌ها زیادتر باشد. زیرساخت‌های بهداشتی ویران شده؛ کمبود شدید غذا، آب و سرپناه وجود دارد؛ جمعیت قادر به فرار به مکان‌های امن نیست و بودجه آنروا یکی از معدود سازمان‌های بشردوستانه که هنوز در نوار غزه فعال است، قطع شده است.
◾️در ادامه این گزارش آمده است: در درگیری‌های اخیر، مرگ‌های غیرمستقیم بین سه تا ۱۵ برابر تعداد مرگ‌های مستقیم است. با به‌کارگیری یک تخمین محافظه‌کارانه مبنی بر چهار مرگ غیرمستقیم به ازای هر یک مرگ مستقیم در ۳۷ هزار و ۳۹۶ مرگ گزارش شده، تخمین این که تا ۱۸۶ هزار مرگ و میر یا حتی بیشتر می‌تواند به جنگ فعلی در غزه نسبت داده شود، غیر محتمل نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.