شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
روحانی: شبهه‌افکنی ضدانقلاب در مورد کرونا دروغ محض بود
02 اسفند 1399 - 12:48
شناسه : 11374
15

رییس جمهوری با بیان اینکه از همان آغاز ورود کرونا به کشور در این زمینه اطلاع رسانی شد، گفت: اینکه ضد انقلاب شبهه می‌کنند که دولت به خاطر انتخابات واقعیت را به مردم نگفته و یا دیر گفته یک دروغ محض است. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد ملی […]

ارسال توسط :

رییس جمهوری با بیان اینکه از همان آغاز ورود کرونا به کشور در این زمینه اطلاع رسانی شد، گفت: اینکه ضد انقلاب شبهه می‌کنند که دولت به خاطر انتخابات واقعیت را به مردم نگفته و یا دیر گفته یک دروغ محض است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به گذشت یک سال از شیوع کرونا در کشور گفت: پارسال درست نزدیک این ماه متوجه شدیم که این ویروس وارد کشور شده است، شاید چند روز قبل ‌ویروس وارد شده بود اما آن روز تست تشخیصی به ما گفت که کرونا وارد کشور شده است. ‌

وی ادامه داد: از همان اولین روز که فهمیدیم این ویروس وارد کشور شده است در هیات دولت تصمیم گرفتیم به مردم اعلام شود که افرادی مبتلا شده اند. البته برخی تردید داشتند که ۳ روز دیگر انتخابات است و آیا این را بگوییم یا نگوییم و من گفتم تردیدی نداشته باشید چه انتخابات باشد چه نباشد و هر مراسمی باشد این مسئله چون با جان مردم سرکار دارد با ما شوخی ندارد و باید اعلام کنیم.

رییس جمهوری افزود: خوشبختانه از همان روز چهارشنبه به مردم کشور اعلام شد این ویروس وارد کشور شده است و در این جهت ضد انقلاب خارج نشین‌ که شبهه می‌کنند دولت واقعیت را به خاطر انتخابات به مردم نگفته و دیر گفته است، این یک تهمت محض و دروغ ۱۰۰ درصد است وما از همان لحظه اول به مردم اعلام کرده‌ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.