دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
روزهای پرنوسان بیت کوین
18 مهر 1400 - 12:18
شناسه : 14886
7

روزنامه «اکونومیک تایمز» در  مورد بازار پرنوسان رمزارزها نوشت، اکثر ارزهای رمزنگاری شده در روز جمعه با حجم بالایی از خرید و فروش مواجه بودند اما سرمایه گذاران بیت کوین با فروش بخشی از دارایی خود به ذخیره یا سیو سود پرداختند. با احتساب بیت کوین و استیبل کوین ها، ۷ مورد باقی مانده از ۱۰ ارز رمزنگاری شده برتر افزایش قیمت داشتند.  بیت کوین حدود […]

ارسال توسط :

روزنامه «اکونومیک تایمز» در  مورد بازار پرنوسان رمزارزها نوشت، اکثر ارزهای رمزنگاری شده در روز جمعه با حجم بالایی از خرید و فروش مواجه بودند اما سرمایه گذاران بیت کوین با فروش بخشی از دارایی خود به ذخیره یا سیو سود پرداختند.

با احتساب بیت کوین و استیبل کوین ها، ۷ مورد باقی مانده از ۱۰ ارز رمزنگاری شده برتر افزایش قیمت داشتند.  بیت کوین حدود ۲ درصد کاهش یافت، در حالی که پولکادوت و کاردانو تا ۷ درصد افزایش یافتند.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در مقایسه با روز گذشته به حدود ۲.۲۸ تریلیون دلار کاهش یافت. با این حال، حجم کل بازار ارزهای دیجیتال با ۱۶ درصد کاهش به ۱۲۴.۷۵ میلیارد دلار رسید.

«شاران نایر» مدیر ارشد تجارت صرافی رمزنگاری هند «کوین سوییچ کوبر»( CoinSwitch Kuber) ) می گوید: ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم در میان سایر موارد بودیم که این امر اعتماد سرمایه گذاران را بیشتر تقویت کرده است.

شرکت های مدیریت سرمایه گذاری مانند شرکت خصوصی مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی (Soros Fund Management) به طور آشکار از فضای رمزنگاری شده حمایت کرده اند که باعث ایجاد تجمع در این دارایی ها شده است. مشاغل و موسسات مالی بیشتری ممکن است در هفته های آینده از رمزنگاری استفاده کنند.

از زمانی که «ایلان ماسک» مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس، در توییتی اعلام کرد که نام سگ خود را که از نژاد شیبا اینو است «فولکی» گذاشته، قیمت ارز دیجیتال در اصطلاح «میم کوین» افزایش یافته است.

به نظر می رسد سرخوشی در بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر برطرف شده است. طی ۲۴ ساعت گذشته، شاهد تثبیت بازار بودیم. «ادول پاتل» مدیرعامل و بنیانگذار شرکت «موردکس» (Mudrex )، می گوید که حجم معاملات کاهش یافته و معامله‌گران زمان مناسبی برای رزرو سود پیدا کرده اند.

در همین حال، «لیزا موناک» معاون دادستان کل ایالات متحده از دو طرح اجرایی جدید وزارت دادگستری به منظور هدف قرار دادن ارزهای رمزنگاری شده و پیمانکاران دولتی که گزارش تخلفات سایبری را گزارش نمی دهند، رونمایی کرد.

نگاهی سریع به ارزهای رمزنگاری شده

(منبع: coinmarketcap.com)

نمای فنی توسط میز تجارت زب‌پی

شبکه ارز دیجیتال استلار (Stellar) یک شبکه باز است که امکان جابجایی و ذخیره پول را فراهم می کند. این ارز دیجیتال طی چند روز گذشته که «مانی گرام» یک شرکت انتقال وجه آمریکایی و یکی از خدمات پیشرو در زمینه انتقال پول جهانی، اعلام کرد که از بلاک چین ستاره ای استفاده می کند تا کاربران خود بتوانند ارز فیات را به دلار آمریکا تبدیل کنند، در صدر اخبار بوده است.

«لومن» رمز ارز بومی شبکه استلار به عنوان پلی عمل می کند که باعث می شود معاملات دارایی ها خارج از مرزها با هزینه کمتری صورت گیرد و به این ترتیب ارائه دهندگان خدمات پرداخت موجود را که هزینه های بالایی را برای خدمات مشابه دریافت می کنند، به چالش می کشد.  استلار با ارزش بازار ۸ میلیارد و ۹۸ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۱۵۲ دلار در رتبه ۲۳ قرار دارد.

استلار شاهد اصلاح شدیدی از بالاترین قیمت ۰.۴۳۱۷ دلار اخیر خود بود که تقریبا ۴۱ درصد کاهش یافت. افت کوتاه مدت ۰.۲۵۵۱ دلار در دارایی فرصتی بود که سرمایه گذاران از آن استفاده کردند و این دارایی الگوی الگوی پوشاننده صعودی را ایجاد کرد و تقریبا ۴۵ درصد افزایش یافت.

در حال حاضر استلار در حدود ۰.۳۶۵ دلار (۶۱.۸ سطح بازگشت فیبوناچی) با مقاومت روبه رو است و شاهد سیو سود است. هنگامی که قیمت، مقاومت را با حجم مناسب شکست، ممکن است انتظار داشته باشیم که دارایی تا ۰.۴ دلار افزایش یابد.

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.