چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
روند صعودی ابتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی/ تکمیل تخت‌های ۳ بیمارستان ارومیه
13 مرداد 1400 - 11:49
شناسه : 13914
6

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از افزایش بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود و سیر فزاینده بستری بیماران با همین روند ادامه پیدا کند به ویژه در ارومیه برای تامین تخت‌های بیمارستانی دچار مشکل خواهیم شد. از افزایش بیماران بستری شده بر اثر […]

ارسال توسط :

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از افزایش بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود و سیر فزاینده بستری بیماران با همین روند ادامه پیدا کند به ویژه در ارومیه برای تامین تخت‌های بیمارستانی دچار مشکل خواهیم شد.

از افزایش بیماران بستری شده بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش شمار ابتلایان به بیماری کرونا و تعداد بیماران بستری در استان چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود و سیر فزاینده بستری بیماران با همین روند ادامه پیدا کند برای تامین تخت‌های بیمارستانی دچار مشکل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تاکنون با توجه به افزایش بیماران بستری شده در مراکز درمانی همکاران بهداشت و درمان، شرایط را تحت کنترل داشته و وضعیت موجود را مدیریت کردند تا با مشکل خاصی مواجه نشوند.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه به طور کامل پرشده است و تخت‌های بیمارستانی اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های امام خمینی و امام رضا نیز در ارومیه تکمیل شده است.

حسنی با اشاره به روند افزایشی بیماران بستری کرونایی اذعان کرد: برای تحت کنترل در آوردن وضعیت موجود در مراکز درمانی از هفته گذشته بستری بیماران غیر اورژانسی قطع شده است و باید توجه داشت ظرفیت بیمارستان‌ها نامحدود نبوده و در این میان خستگی کادر درمان و پزشکان نیز مطرح است.

وی تاکید کرد: به مردم به طور جد توصیه می‌شود پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و  از دورهمی‌ها و مهمانی غیرضروری و حضور در مکان‌های شلوغ به ویژه فضاهای بسته خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.