شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
روند صعودی تردد مسافراز گمرک مرزی سرو
12 فروردین 1396 - 22:19
شناسه : 138
47

میکائیل صفری مدیر گمرک سرو در گفتگو با سیلوانا نیوزاز افزایش چشم گیر تردد مسافر از پایانه مرزی سرو خبر داد و افزود : تردد مسافر از پایانه ی سرو در تعطیلات نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است . ایشان همچنین با بیان اینکه در شش ماهه ی […]

ارسال توسط :

میکائیل صفری مدیر گمرک سرو در گفتگو با سیلوانا نیوزاز افزایش چشم گیر تردد مسافر از پایانه مرزی سرو خبر داد و افزود : تردد مسافر از پایانه ی سرو در تعطیلات نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است .

ایشان همچنین با بیان اینکه در شش ماهه ی دوم سال نودو پنج تردد مسافر بر خلاف ترانزیت رشد ۵۰ درصدی داشته است زیرا با راه اندازی مجدد فرودگاه وان که به دلایل امنیتی کشور ترکیه به حالت غیر فعال درآمده بود بازم هم شاهد افزایش چشم گیر ورود و خروج مسافر در سال جدید خواهیم بود.

وی در ادامه افزود : هر ساله پایانه مرزی سرو میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی میباشد که که ادامه این روند تاثیر مثبتی بر اقتصاد منطقه و بازارچه های سرو خواهد گذاشت.

مدیر گمرک مرزی سرودر پایان سخنان خود خاطر نشان کرد : در دو سال اخیر این چندمین بار است که کشور ترکیه با بهانه های متعدد سعی در بر هم زدن معادلات گمرکی را داشته است که همین امر باعث به وجود آمدن خسارات زیادی به صادرکنندگان و تولید کنندگان کشورمان شده است زیرا عدم ثبات در قوانیین گمرکی کشور ترکیه و همچنین ریسک بالای اخذ سفارش از کشورهای خارجه باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در این خصوص شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.