شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ریشه های حمله ی آوانگاردهای سیاسی به سیلوانانیوز هویت طلبی مفرد است
23 خرداد 1398 - 9:34
شناسه : 7572
13

گاهی نوشتن مطلبی کوتاه با مضامین ساده در سیلوانا نیوز کافیست تا یک عده اندک علیه سیلوانانیوز تا می توانند جوسازی کنند و مطلب بنویسند . ریشه های سودجویی رسانه ای عده ای که فقط می خواهند خودی نشان داده و منفعتی کسب کنند بر هیچ کس اهل رسانه و فن پوشیده نیست . آوانگاردهایی […]

ارسال توسط :

گاهی نوشتن مطلبی کوتاه با مضامین ساده در سیلوانا نیوز کافیست تا یک عده اندک علیه سیلوانانیوز تا می توانند جوسازی کنند و مطلب بنویسند .

ریشه های سودجویی رسانه ای عده ای که فقط می خواهند خودی نشان داده و منفعتی کسب کنند بر هیچ کس اهل رسانه و فن پوشیده نیست .

آوانگاردهایی که تغذیه مالی می شوند تا مطلب علیه وحدت و همدلی بنویسند حساب هایی که ……………………….. واقعا مردم را شوکه می کند .

سیلوانانیوز تا می توانسته تا کنون فقط از مشکلات مردم گفته از جاده گرفته تا اورژانس ، امداد و نجات ، کمبود امکانات راهداری ، مشکلات حمل و نقل ، مشکلات بانکی و … شاید هزاران مطلب فقط در جهت کسب بیشترین امکانات و بهبود وضعیت امکانات دولتی در منطقه و معرفی اکوسیستم طبیعی و گردشگری سیلوانا که فقط جستجویی در اینترنت نشان از خدمات ارزشمند سیلوانانیوز را نمایان می نماید .

ولی متاسفانه عده ای با بد دلی تمام صبح و شام خود را صرف تخریب و جو سازی علیه سیلوانانیوز می کنند ، عزیزان سیلوانانیوز در دل مردم جا دارد چون از مردم است و برای مردم کار می کند ، دیگر شانتاژهای خود را جمع کنید.

نیازی به بیانیه و … علیه سیلوانا نیوز نیست و مدیریت نیز نمی خواهد خیلی پیگیر مسائل حاشیه ای باشد .

ای کسانی که علیه سیلوانانیوز شانتاژکاری کردید آیا می دانید بصورت کاملا قانونی می توانیم پی گیر مسئله شویم و خسارت های معنوی و مادی ایستوری بازی هایتان را براحتی باید پرداخت کنید فکر می کنید چون رسانه ای مجوز دارد و هر مطلبی نمی تواند بنویسد شما هر کاری می توانید بکنید مطمئن باشید مجوز بدرد همین روزها می خورد در صورت تکرار پیگرد قانونی حتما داریم و از حق سیلوانیوز یک ذره هم کوتاه نخواهیم آمد .

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.