شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ریشه و اصالت مردم کرد ایرانی است و مردم کُرد هر کجای دنیا  باشند اول ایرانی هستند
20 اردیبهشت 1397 - 12:31
شناسه : 4392
12

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در گردهمایی کانونها و رسانهای نوار مرزی ارومیه در سالن شهدای زیوه در حضور  پر شور جوانان سیلوانا و صومای برادوست گفت : کردها از اقوام با ریشه و اصیل ایرانی هستند و امروز عرصه تقابل فرهنگی و حوزه جنگ نرم دشمنان مقابل کشور عزیزمان می باشد […]

ارسال توسط :

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در گردهمایی کانونها و رسانهای نوار مرزی ارومیه در سالن شهدای زیوه در حضور  پر شور جوانان سیلوانا و صومای برادوست گفت : کردها از اقوام با ریشه و اصیل ایرانی هستند و امروز عرصه تقابل فرهنگی و حوزه جنگ نرم دشمنان مقابل کشور عزیزمان می باشد .

سردارشهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بیان داشت : بسیار خرسند و مسرورم از اینکه توفیق حضور در محفل و مجلسی را یافتم که بحث فرهنگ و رسانه در آن حرف اول را می زند.

ایشان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم و متوالیان امر با تبریک ماه شعبان که ماه سراسر شور و شوق و مبارک و خستگی است گفت :

ماه شعبان مقدمه ای برای آماده شدن جهت حضور در خوان گسترده پروردگار متعال و ضیافت الهی است.

وی ادامه داد : در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم و چهل سال حماسه، اقتدار، مقاومت، ایثار، شجاعت و تحمل صبرو مقاومت را پشت سرگذاشتیم که نتیجه آن همین پیروزی بزرگ و عظیمی است که در دستان ماست که ماه حصل خون ها، شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز شهداست.

سردار شهسواری تاکید کرد : امروز مسئولیت ما نگهبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی است. از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به دنبال خاموش کردن این نور پرفروغ الهی بودو چهل سال تلاش کرد و هر آنچه از دستش بر می آمد انجام داد از همان اوایل شروع انقلاب در این منطقه شمال غرب به صریح به کید و علل لباس مقدس کردی را به تن ضد انقلاب کرد تا بتواند از این لباسی که غیرت، عزت، حماسه، شجاعت و شهامت همیشه داشته و دارد سو برداشت کند و آن را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد. اما این مردم شریف، نجیب، عزت مند و حماسه ساز و مقاوم ، چنان استقامت نمود که کید مکاران را به خود بازگرداند و سیلی محکمی بر دهان ضد انقلاب کوبید.

مردم کرد چه در سوریه ، عراق یا ایران باشند ابتدا ایرانی اند و ریشه و اصالت مردم کرد ایرانی بودن است و دیدیم چه خوب از این مرز و بوم نگهبانی و پاسداری کردند

مرزنشینان غیور و عشایری که به تعبیر امام راحل ذخایر انقلاب هستند و چه برادران و خواهرانی که در مقابل استکبار خون و جان دادند اما هیچگاه از آرمانهای امام و انقلاب عقب ننشستند و تاریخ گواه است که مردم شریف کرد مناطق کردستان جمهوری اسلامی ایران وفاداران حقیقی و پیروان اصیل ولایت و نظام جمهوری اسلامی بودند هستند و خواهند بود و این بر دفتر حماسه و تاریخ اقتدار ملت کرد خواهد درخشید چرا که یک لحظه تفکر و تبعیت از ضد انقلاب را به خود راه ندادند اما عزم شان را جذب کردند در مقابل ضدانقلاب محکم ایستادند و ثمره آن پیروزی مقتدرانه و یأس چهل ساله آمریکا و اجانب وابسته به آن است.

دشمنان چون از تهاجم و حملات نظامی خسته شدند و چون از بر اندازی مأیوس شدند و از بکار بردن واژه های حملات آمریکایی طرفی نبستند به دنبال راه های دیگری رفتند و امروز ما غزل یأس و ناامیدی دشمنان مان را می سراییم و عزت و پیروزی و حماسه مردم عزیزمان مان را به گوش جوانان می رسانیم.

اگر چندسال قبل ما در مرزهای نظام جمهوری اسلامی سرود مقاومت می سرودیم و حماسه ایثار ذکر میکردیم امروز در فرامرز هایمان ترنم مقاومت در برابر شیاطین و نوای دلنشین آن گوش ها را می نوازد هرچند که کران عالم توان شنیدن آن را ندارد.

برادران و خواهران عزیز وظیفه و مسئولیت ما امروز چند برابر شده است هم چنانکه مردم کرد شریف و نجیب از اول انقلاب پاسدار نظام انقلاب اسلامی بودند و در مرزها در مقابل سکون ضد انقلاب چه در ۸ سال دفاع مقدس که اوج حماسه و اقتدار عزت بود و چه امروز در پایگاه ها و مقر ها امنیت ما بومی شده است و این امنیت و سلامت را مدیون مردم شریف و ولایت مدار هستیم.

امنیت را در شاکله های مختلف میتوان تدوین و تقسیم کرد امروز یک بعد و یک زاویه امنیت اقتدار و سلامت حوزه نظامی است.

استکبار به دنبال یاس آفرینی است همچنانکه در گذشته به دنبال براندازی بود
اگر سنگرهای دفاع مقدس ما و گونی های خاکی ما سنگرهای دفاع ما بود امروز کاغذ ها و ورق ها و سایت هایی شما در فضای مجازی سنگرهای ماست

به فضل الهی و رهبری های مقام ولایت از گردنه ها و پیچ های مختلف عبور کردیم و چهل سال مقاومت کردیم و دشمن را به یاس و نا امیدی واداشتیم.

دشمن اگر از عرصه های مختلف ناامید شده است اما به دو عرصه دل خوش کرده است یک حوزه اقتصادی که می تواند جزء نفوذگاه های دشمن قرار گیرد و حوزه دوم حوزه فرهنگی است .
امروز اگر جوانان مان را در نیابیم در حوزه های فرهنگی قطعا صدمات جبران ناپذیری را از آنها خواهیم خورد.

امروز این مجلس به نام کانون ها و رسانه های فرهنگی مردم محور نوار مرزی یک پیام داشت آن پیام این است که امروز حوزه جنگ نرم و سخت در هم و انفکاک ناپذیر است.

امروز آنان که در گذشته و حال دست به سلاح بردند و گلوله‌های کلاش را شلیک می‌کنند آن صلابت و اقتدار است اما تضامن پاسداری از آن زحمات قلم‌ها ازافکار سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی است که امروز مسئولیت آن را خواهران و برادران برعهده دارند.

اینجانب با اکثر سایتهای که نامبرده شد آشنا هستم و از آنها تشکر می کنم و مبادا غفلت کنیم و خستگی بر تن ما بنشیند چراکه هجمه دشمن اگر فراوان است اما دل به این بندیم اراده‌ های ما توانمند تر از آن است اگر در دفاع مقدس ۲۵الی ۳۰ کشور علیه جمهوری اسلامی ایران  آمادگی کردند و جنگ اصلی را در هشت سال بر ما وارد کردند همین فرزندان و مردم کرد ،فارس، لر ،ترک و همه مردم ایران اسلامی ید واحدی دادند و پیروز شدند و امروز عرصه سخت‌تر از آن نیست و اثرگذاری آنان بیشتر و قوی تر از گذشته است که باید همه سایتها و خبرگزاریها و شبکه های اجتماعی برای مقابله با ترفندهای سیاسی ، نظامی اقتصادی دشمن تلاش کنند

اگر در جنگ آماده باش بودیم باید در حوزه فرهنگ نیز آماده باشیم چرا که جولانگاه دشمن امروز ، عرصه فرهنگی و حوزه نرم است و به قول الهی ما از این پیچ ها و معابر به خوبی عبور خواهیم کرد  و رسوایی به آنهایی خواهد ماند که دل به دشمن دادند.

سردار شهسواری خطاب به رسانه ها و کانونهای حاضر در گردهمایی گفت :

امروز مسئولیت شما در مناطق ارومیه بسیار ارزشمند است و امیدوار تر از آنم که از این مجلس دیدیم چون هم توان شما را شناختم و هم عرصه نفوذپذیری شما را میدانم.

وی ادامه داد : اگر بخواهیم اهمیت فضای مجازی را ترسیم کنیم ده‌ها ساعت مجال و فرصت می‌خواهد اما چه رسا و شیوا رهبر انقلاب فرمودند : اگر فرصت به رهبری به من اجازه می داد من مسئولیت فضای مجازی و شورای مجازی کشور را شخصاً به عهده میگرفتم که این تبیین گر اهمیت و ارزش فضای مجازی است دشمن همواره به طرق مختلف درصدد ضربه زدن و استفاده از درزگاههایی است که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند که این دستگاه ها و معابر نفوذپذیر را باید بر دشمن بست و این از وظایف فعالان عرصه رسانه ای و فضای مجازی است و بر خودم میبالم که در جمعی حضور دارم که افسران جنگ نرم در آن نشسته اند.

اگر افسران در میدان رزم مسئولیت دفاع دارند افسران جنگ نرم نیز در حوزه فرهنگ مسئولیت دفاع دارند و در دفاع  یک اصل مهم وجود دارد و آن اشرافیت است چرا که باید در عرصه فرهنگی و حوزه جنگ نرم اشرافیت کامل را داشته باشید و رصد کننده و دیدبان گر فعالیت‌های دشمن باشید و نباید بگذارید که حق را به باطل محکوم کنند و حقیقت را در جلوه باطل به مردم نشان دهند و رسانه می‌تواند هم امیدآفرین و هم یاس آور باشد اما انقلابیون همیشه خوبی ها را می بینند وظیفه ما در عرصه ایجاد امید ، نشاط ، روحیه ولایت مداری استقامت ، ایستادگی در مقابل دشمن است

سردار شهسواری گذری بر سخنان سخیف اخیر رییس جمهور آمریکا زد و گفت :

جنگ روانی که محصول چند شب گذشته توسط رئیس جمهور دیوانه آمریکایی است یک گام برای احقاق بیّن بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت امر مسلمین بود و همانگونه که چند سال قبل رهبر انقلاب فرمودند آمریکا قابل اعتماد و اطمینان نیست دیدیم بعد از چندسال متولیان امر چون سرشان به سنگ بدعهدی و خیانت امریکا خورد، متوجه شدند که آمریکا قابل اعتماد نیست و ما از برجام از روز اول طرفی نبستیم تا چه رسد به امروز که بخواهند از آن ( برجام) خارج شوند چون به آن اعتقاد نداشتند تا از آن خارج شوند.

تفاوت و تمایز حق و باطل قطع و یقین است حق با باطل عجین نمی‌شود اما آنچه که می‌تواند مایه ی پیروزی و ماندگاری باشد ایمان ، اعتقاد ، ولایت پذیری ، هوشیاری و ایجاد روحیه امید است چرا که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که جوانهای عزیز ما این کشور را خواهند ساخت و انشاالله بهتر خواهند ساخت و بهتر بتوانند پرچم استقلال و عظمت و شرافت این کشور را از آنچه که تا به امروز بوده است بلندتر کنند.

سردار شهسواری در پایان از اهل رسانه و کانونها خواست : با هوشیاری و نمایاندن واقعیات و ایجاد روحیه امید و تلاش و روحیه باور و اعتماد پذیری مخصوصاً در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند بار دیگر در فضای رسانه در حوزه های فرهنگ و اقتصاد ، قلم به دستان و صاحبان سایت و رسانه و فضای مجازی مجددا وظایفشان را مرور کنند و به این مهم در فضای رسانه و فرهنگ توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.