شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
09 اردیبهشت 1400 - 14:06
شناسه : 12614
10

ارگران ستون فقرات جامعه هستند که همواره پای نظام ایستاده اند   ? تکریم و بزرگداشت مقام کارگر وظیفه همه ما است و دولت برای بهبود وضعیت معیشت کارگران و کاستن از مشکلات این قشر عزیز کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.   ? امروز متاسفانه امنیت شغلی و معیشت […]

ارسال توسط :

ارگران ستون فقرات جامعه هستند که همواره پای نظام ایستاده اند

 

? تکریم و بزرگداشت مقام کارگر وظیفه همه ما است و دولت برای بهبود وضعیت معیشت کارگران و کاستن از مشکلات این قشر عزیز کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

 

? امروز متاسفانه امنیت شغلی و معیشت این قشر زحمتکش جامعه، به واسطه تحریم های ظالمانه و غیرانسانی آمریکا و همچنین شیوع ویروس عالمگیر کرونا مورد تهدید قرار گرفته است.

 

? تردیدی وجود ندارد که مشکل جامعه کارگری صنفی بوده و هیچ سویه سیاسی ندارد و این صنف شریف با هوشیاری کامل ضمن بیان مشکلات و مطالبات خود از مسیر صحیح، اجازه بهره برداری سیاسی را به دشمنان و مخالفان کشور و نظام نخواهند داد.

 

? بهترین راه کمک به بهبود وضعیت کارگران ، کمک به بهبود اقتصاد کشور است

 

? کسانی که به ظاهر سنگ #کارگران را به سینه می زنند باید کمک کنند تا اقتصاد ایران همانند همه اقتصادهای دنیا به ریل اصلی و طبیعی خود برگردد.

 

?امیدواریم مشکلات کارگری در غوغاهای انتخاباتی گم نشود و مشکلات کارگران صرفا دستمایه تسویه حساب های سیاسی انتخاباتی قرار نگیرد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.