شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر ارومیه: سهم بانوان در دکه‌های خود اشتغالی ارومیه لحاظ نشده است
20 آبان 1402 - 23:49
شناسه : 19570
9

ییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به راه‌اندازی دکه‌های خود اشتغالی در سطح شهر گفت: الزامی برای لحاظ سهم ۵۰ درصدی بانوان در این خصوص وجود دارد ولی هیچ سهمی برای این بخش در نظر گرفته نشده است. گلشن نوروزی روز شنبه در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: […]

ارسال توسط :

ییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به راه‌اندازی دکه‌های خود اشتغالی در سطح شهر گفت: الزامی برای لحاظ سهم ۵۰ درصدی بانوان در این خصوص وجود دارد ولی هیچ سهمی برای این بخش در نظر گرفته نشده است.

گلشن نوروزی روز شنبه در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: دکه های زیبایی که در پارک الغدیر در اختیار سیب زمینی فروشان گذاشته شده، از ابتدا به عنوان بازارچه خود اشتغالی بانوان برای اشتغال بانوان در نظر گرفته شده بود که متاسفانه این امر محقق نشد.

وی افزود: ۵۰ درصد دکه‌ها در بوستان‌های پرتردد شهر نیز سهم بانوان است که با توجه به این موضوع می‌توان حمایت بیشتری از بانوان جامعه داشت اما در آمار واقعی این چنین نیست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر لزوم معرفی زمین مناسب و محل ثابت برای فروش تولیدات بانوان کارآفرین و تولید کننده در ارومیه اضافه کرد: با بررسی و مطالعه برای ایجاد غرفه‌های جدید در بوستان‌های پرتردد شهر می‌توان از این ظرفیت در راستای اشتغال زایی و حمایت از تولیدات بومی بهره برد.

وروزی ادامه داد: رفع این دغدغه باید در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد و در کنار آن یک بازوی اجرایی جهت پیگیری این موارد در نظر گرفته شود.

وی گفت: محل فروش و تولیدات بانوان الزاما باید در مناطقی باشد که قدرت خرید مردم بالاست چون این طرح در مناطق کم برخوردار با شکست مواجه می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.