شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
زمزمه ی انتصاب های چاپ روزنامه ای در مدیریت استان
30 دی 1397 - 12:44
شناسه : 6355
8

نگاهی به آنچه در حال رخ دادن در فضای انتصابات استان آذربایجان غربی در حال اتفاق است نم نمک شائبه های قلم فرسایی چاپلوسانه را عیان می کند . این روزها عده ای در فضای سیاسی و مدیریت استان دنبال چاپ عکس های خود با نوشته های مذبوحانه  و تملق گویی در نشریات الکترونیکی و […]

ارسال توسط :

نگاهی به آنچه در حال رخ دادن در فضای انتصابات استان آذربایجان غربی در حال اتفاق است نم نمک شائبه های قلم فرسایی چاپلوسانه را عیان می کند .

این روزها عده ای در فضای سیاسی و مدیریت استان دنبال چاپ عکس های خود با نوشته های مذبوحانه  و تملق گویی در نشریات الکترونیکی و بخصوص چاپی برای تصاحب پست های کلیدی با تعریف و تمجید از استاندار آذربایجان غربی می باشند .

چاپ روزنامه های گلچین  ، دور قاب چین ، رنگارنگ از هر کسی با هدف پر کن جای خالی روزنامه را حتما باید چاپ کنیم  ، امروز توسط عده ای جوان جویای نام در سایه خدمت به کسانی تمام می شود که قصد تصدی پست های آمال خود هستند .

 

واقعا باندهای رسانه ای استان آذربایجان غربی خصوصا در شهر ارومیه هر کاری بخواهند می کنند تقریبا همه به نوعی دنبال حق و حقوق هستند و مهمترین ابزار را هم همین رسانه می دانند .

 

خبرنگارها ، قلم استخدام کنندگان و در روزنامه عکس چاپ کنندگانی که با ادامه روند فعلی استان باید منتظر اعجازهایی مدیریتی باشیم به طوری که عموم افراد صاحب‌فکر، صاحب‌شأن و خدمتگزار و صاحب عقیده، مدت زمان کوتاهی مدیریت کرده و بسیار زود حذف خواهند شد .

 

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.