شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سایه سکوت و بی مهری  بر آینده استادیوم پانزده هزار نفری ارومیه
27 اردیبهشت 1396 - 7:25
شناسه : 808
29

به گزارش آژانس خبری سیلوانانیوز : ورزشکاران و فوتبال دوستان  کلان شهر ارومیه نزدیک به پانزده  سال است در انتظار اتمام استادیوم فوتبال شهید باکری میباشند که  این روزها به دلیل عدم اعتبار و ضعف مدیریتی به حال خود رها شده است . پروژه بزرگ استادیوم پانزده هزار نفری شهید باکری که نزدیک به پانزده سال […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری سیلوانانیوز :

ورزشکاران و فوتبال دوستان  کلان شهر ارومیه نزدیک به پانزده  سال است در انتظار اتمام استادیوم فوتبال شهید باکری میباشند که  این روزها به دلیل عدم اعتبار و ضعف مدیریتی به حال خود رها شده است .

پروژه بزرگ استادیوم پانزده هزار نفری شهید باکری که نزدیک به پانزده سال است همچنان به دلیل نبود اعتبارات لازم همچنان بلا تکلیف مانده است این ورزها قبل از آن که به مرحله افتتاح برسد در حال تخریب میباشد.

این پروژه نیمه تمام که اصلی ترین علت تاخیر آن نبود اعتبارات لازم و ضعف در مدیریت است ، حکایت از بی توجهی به پیگیری و جذب اعتبارات لازم برای اتمام آن دارد زیرا این استادیوم مستقیما زیر نظر تهران بوده و هیئت ورزش استان در مدیریت آن هیچ گونه دخالتی ندارند .

کلنگ زنی این ورزشگاه که بزرگترین استادیوم فوتبال استان اذربایجان غربی محسوب میگردد در اوایل دولت دهم صورت گرفت که متاسفانه با وجود گذشت چندین سال فقط چهل درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و آن هم به مرور زمان در حال تخریب میباشد .

مدیر کل ورزش و امور جوانان کلان شهر ارومیه مهندس رحمت خدا در گفتگو با خبرنگار سیلوانا نیوز دلیل اصلی نیمه کاره ماندن این پروژه را نبود اعتبار دانست و افزود : عدم ترخیص اعتبار از سوی شرکت تجهیز وزارت ورزش و ضعف مدیریتی و همچنین تعویض پی در پی پیمانکار  از مهمترین عوامل عدم پیشرفت فیزیکی این استادیوم میباشد .

وی همچنین اضافه کرد: باید در نظر داشت که این روزها به جای شور و هیجان مسابقات ورزشی در ورزشگاه شهید باکری ،سایه سکوت بر سرآن حکم فرماست، سکوتی که با تزریق اعتبارات و افتتاح پروژه ها شکسته خواهد شد.

وی در ادمه سخنان خود با اشاره به نقش مثبت این استادیوم در آبادانی منطقه افزود : با افتتاح این پروژه تغییرات زیادی در منطقه صورت خواهد گرفت که از جمله میتوان به ایجاد پارکینگ های طبقاتی و خارج کردن مغازه های مکانیکی از خیابانهای همجوار اشاره کرد  زیرا خیابان های اطراف این استادیوم جواب گوی ده الی پانزده هزار نفر را ندارد و به طور قطع باید از وجود راه های ارتباطی مناسبی برای تردد جمعیت در زمان بهره برداری برخوردار باشید به همین جهت دولت مکلف است در این خصوص چاره ای اندیشه کند.

رحمت خدا در پایان سخنان خود به نقش اساسی این استادیوم در پیشرفت فوتبال ارومیه اشاره کرد و افزود : با مهیا شدن  این استادیوم در صورت ترخیص اعتبار رشته فوتبال نیز میتواند همچون والیبال به ورزش اول استان تبدیل شود زیرا در دنیای ورزش امکانات حرفه ای از جمله زمین استاندارد اساسی ترین رکن پیشرفت ورزش محسوب میگردد .

ورزشگاه شهید باکری ارومیه

ورزشگاه شهید باکری ارومیه

 

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.