شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سدمعبر ارومیه، پازل حل نشده معضلات شهری
06 خرداد 1399 - 9:45
شناسه : 9569
8

مدیران شهری همیشه طرح های بسیاری برای رفع معضل ساماندهی سد معبر در ارومیه عنوان کردند اما در هنگام اجرا خروجی قابل توجهی از آن مشاهده نشده و فقط در مقام وعده‌های پوچ باقی مانده است. سد معبر یکی از معضلات بزرگ شهرهای بزرگ و کوچک محسوب می‌شود و پیامدهای آن در ابعاد مختلفی برای […]

ارسال توسط :
مدیران شهری همیشه طرح های بسیاری برای رفع معضل ساماندهی سد معبر در ارومیه عنوان کردند اما در هنگام اجرا خروجی قابل توجهی از آن مشاهده نشده و فقط در مقام وعده‌های پوچ باقی مانده است.
سد معبر یکی از معضلات بزرگ شهرهای بزرگ و کوچک محسوب می‌شود و پیامدهای آن در ابعاد مختلفی برای شهروندان وجود دارد.

مسئولان مدیریت شهری در گذشته و امروز طرح و اقدامات بسیاری برای رفع این معضل شهری در ارومیه عنوان کردند اما در هنگام اجرا خروجی قابل توجهی از آن مشاهده نشده و فقط در مقام وعده‌های پوچ ماندگار است.

سد معبر تنها مختص به دست فروشانی که در کنار خیابان فضایی را اشغال و برای امرار معاش به دست فروشی روی آورده‌اند و تنها مسیر کسب درآمد برایشان از این راه تأمین می‌شود نیست.

بسیاری از افراد با وجود اینکه مغازه دارند، اما کالاهای فروشی را در پیاده‌روهای شهر چیده و اقدام به سد معبر در سطح شهر می‌کنند.

از سوی دیگر برخی از شهروندان نیز خودروهایشان را به هر شکل و شیوه در معابر شهری و پیاده‌روها متوقف کرده و بی‌اعتنا به پیامدهای این اقدام‌شان، تنها به کار خود می‌اندیشند و هم در سد معبر معابر شهری سهیم‌ هستند.

متاسفانه در این چند سال‌ عملکرد قابل توجهی از سوی مدیریت شهری به سد معبر، و ساماندهی دستفروشان و برخورد با آنان مشاهده نشده و انتظار می‌رود از این پس نگاه ویژه مسئولان متولی به این رفع این مشکل در سطح شهر ارومیه را شاهد باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.