شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سد معبر در فلکه کشتارگاه ارومیه امان مردم را بریده است
15 بهمن 1398 - 10:25
شناسه : 8792
15

محله کشتارگاه ارومیه داستان طول و دراز در زمینه سکونت گاه غیر مجاز یا ساخت شبانه به دور از مجوزهای رسمی شهرداری ، اداری و … دارد . ولی محله کشتارگاه ارومیه امروزه یکی از پرجمعیت ترین محله های ارومیه است . فلکه اصلی کشتارگاه چند سالی است به محور اصلی بازار محلی این منطقه […]

ارسال توسط :

محله کشتارگاه ارومیه داستان طول و دراز در زمینه سکونت گاه غیر مجاز یا ساخت شبانه به دور از مجوزهای رسمی شهرداری ، اداری و … دارد . ولی محله کشتارگاه ارومیه امروزه یکی از پرجمعیت ترین محله های ارومیه است .
فلکه اصلی کشتارگاه چند سالی است به محور اصلی بازار محلی این منطقه تبدیل شده است . برخی دست فروشان فلکه را یواش یواش غصب کرده اند .
دیگر تردد با ماشین برای اهالی به سختی امکان پذیر شده است .
اخطار به هر دستفروشی واکنش شدیدی به دنبال دارد ؛ عده ای با فریب افکار عمومی و پنهان شدن زیر لقب بمبئی ؛ معتقد به هیچ قانون و مقرراتی نیستند.
اهالی محترم محله دیگر نمی توانند به آسانی از فلکه ی اصلی خود تردد کنند ؛ ترافیک خسته کننده ؛ که بی جهت توسط غاصبان خیابان اصلی (توسط عده ای دست فروش و میوه فروش بی توجه به تمامی قوانین) امان اهالی را بریده است .
شورای شهر ارومیه کاری انجام دهد ، فقط هنگام نیاز به رای برای اهالی این مناطق سخنرانی نکنند خودشان یا از طریق شهرداری این منطقه با راهنمایی و رانندگی مکاتبه کنند یا با نیروی انتظامی هماهنگی کنند .
در دمادم عید نوروز این دست فروشان در یک مکان دیگر یا اطراف میدان منظم داده شوند تا عبور و مرور آسان تر انجام شود ؛ غلط برداشت نشود و نان دست فروشان عزیز که در غیاب خیلی از ادارات و مدیران قیمت های بازار را تنظیم می کنند و کمک حال خانواده ها هستند را آجر نکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.