شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سناریوی قهوه خانه ای برای یک انتخابات!
12 شهریور 1398 - 10:22
شناسه : 7921
15

تابلوی فوق در یکی از مناطق شهر ارومیه تحت عنوان “قَه فَه قاباغی” (جلوی قهوه خانه) نصب می شود و ظاهراً با اعتراض برخی از رسانه ها و …، این تابلو برچیده می شود. داستان تکراری است، اما وقتی اراده ای برای مقابله با نژادپرستی نباشد، همچنان کاسبان جنگ زرگری تُرک و کُرد خواهند کوشید […]

ارسال توسط :

تابلوی فوق در یکی از مناطق شهر ارومیه تحت عنوان “قَه فَه قاباغی” (جلوی قهوه خانه) نصب می شود و ظاهراً با اعتراض برخی از رسانه ها و …، این تابلو برچیده می شود.

داستان تکراری است، اما وقتی اراده ای برای مقابله با نژادپرستی نباشد، همچنان کاسبان جنگ زرگری تُرک و کُرد خواهند کوشید فضای آرام شهر ارومیه را ملتهب و برای یک انتخابات قومیتی آماده سازند.
احتمالاً خودشان و رسانه هایشان با هم هماهنگ می شوند که امروز چگونه با احساسات مردم بازی کنیم؛ اینها تابلو را بالا می برند، آنها پایین می آورند؛ دو طرف این آب آرام را آنقدر گل آلود خواهند کرد تا زمان صید ماهی انتخابات فرابرسد!

اما مردم ارومیه شاید از خود بپرسند چرا حالا در آستانه انتخابات این تابلو بالا و پایین می شود؛ نه اینها به زور می توانند نامی را برای منطقه ای برگزینند و نه آنها می توانند نامی را با فشار انکار کنند؛ اهالی منطقه خود خوب می دانند کجا ساکنند.

نکته جالب عوامل فریبی این رسانه های عامل تفرقه استفاده زیرکانه از سخنان عالی رتبه ترین مقام نظامی استان است زود می خواهند لاف پوشانی کنند واقعا من نمی دانم کی این رسانه ها می خواهند بخود بیایند .

شهر ارومیه مردمش در صلح و آرامش هستند ولی یک عده که خود ذات و اصالتشان یادشان رفته برای تفرقه دست به هر کاری می زنند .

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.