شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سهمیه سوخت معلمان مناطق مرزی همچنان بدون تدبیر است
09 آذر 1398 - 10:08
شناسه : 8338
7

سهمیه بندی بنزین ؛ بدون در نظر گرفتن مشکل معلمان عزیز و گران قدری اجرا شده است که روزانه از شهر به مناطق مرزی برای تدریس  رفت و آمد می کنند. سیلوانا و صومای برادوست درست در نقطه صفر مرزی ارومیه با کشورهای عراق و ترکیه واقع گردیده است. معلمان زیادی هستند که با توجه […]

ارسال توسط :

سهمیه بندی بنزین ؛ بدون در نظر گرفتن مشکل معلمان عزیز و گران قدری اجرا شده است که روزانه از شهر به مناطق مرزی برای تدریس  رفت و آمد می کنند.

سیلوانا و صومای برادوست درست در نقطه صفر مرزی ارومیه با کشورهای عراق و ترکیه واقع گردیده است.

معلمان زیادی هستند که با توجه به بعد مسافت کیلومتری  روستاها از هم با ماشین های شخصی خود مسیر بیش از صد کیلومتری شهر تا روستاهای صفر مرزی را پیمایش  می کنند تنها کسانی که در این مناطق زندگی می کنند و یا خدمت کرده اند می دانند که این درد پر پیچ و خم مسیرهای ارتباطی چه چیزی هست که من بیشتر موضوع را باز نمی کنم .

معلمان عزیز که از شهر داوطلبانه عزم خدمت در مناطق مرزی را می کنند آیا سال بعد با این سهمیه بندی می توانند با دخل و خرج خود کنار بیایند .

مگر حقوق یک معلم چه قدر است که با بنزین ۳۰۰۰ تومانی سر کار برود؟ آن هم روزانه باید بیش از صد کیلومتر مسیر پر پیچ و خم کوهستانی را پیمایش نماید .

از دولت محترم خواهشمندیم فکری به حال معلمان عزیز  که در مناطق مرزی بخصوص سیلوانا و صومای برادوست ارومیه خدمت می کنند بکند .

سهمیه بنزین معلمان عزیز مناطق مرزی باید هر چه سریعتر اختصاص گردد.

عزیزی خبرنگار سیلوانانیوز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.