شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سومین دوره مسابقات آزاد شطرنج ریتد کشوری
29 تیر 1398 - 14:47
شناسه : 7729
7

به گزارش پایگاه خبری سیلوانا نیوز سومین دوره مسابقات آزاد شطرنج رنج کشوری در شهرک زیوه بخش سیلوانای ارومیه برگزار شد . این دوره از مسابقات که از بیست و ششم تیرماه آغاز شد تا بیست و هشتم ادامه داشت ، که ۲۰۳ شرکت کننده از ۹ استان کشور، از جمله : بوشهر، فارس ،آذربایجان […]

ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری سیلوانا نیوز سومین دوره مسابقات آزاد شطرنج رنج کشوری در شهرک زیوه بخش سیلوانای ارومیه برگزار شد .

این دوره از مسابقات که از بیست و ششم تیرماه آغاز شد تا بیست و هشتم ادامه داشت ، که ۲۰۳ شرکت کننده از ۹ استان کشور، از جمله : بوشهر، فارس ،آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل زنجان و تهران و کرج شرکت کرده بودند و بعد از ۳ روز مسابقه در ۱۱ دوره که در روز اول ۲ دوره و روز دوم ۵ دوره و روز آخر ۴ دوره برگزار گردید.

با توجه به آزاد بودن این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در تمامی سنین امکان شرکت در این مسابقات را داشتند که در این دوره شطرنج بازان ۵ تا ۶۵ سال شرکت کرده بودند. که در آخر میثم خطیبی از زنجان توانست عنوان نفر برتر این‌دوره از مسابقات را کسب نماید.

این مسابقات به همت هیئت شطرنج بخش‌سیلوانا و حمایت مالی خیّرین برگزار شد و به گونه ای برنامه ریزی شده بود که در روز دوم مسابقات شرکت کنندگان از آبشار سوله دوکل بازدید کنند که به نوعی تفریح و آشنایی با جاذبه گردشگری بخش سیلوانا باشد

مراسم اختتامیه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و شطرنج بازان بر گزار شد که کانون شطرنج بخش سیلوانا از مسئولان درخواست تجهیز این کانون به صفحه و مهره شطرنج و ساعت مخصوص مسابقات کردند.

کیومرث پورایراندوست معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تعهد اهدای دومیز شطرنج کامل و قول به عمل آوردن تمام شرط هایی که از طرف بخشدار سیلوانا اعلام می شود را دادند، همچنین آرمان سمیتکو به عنوان یکی از حامیان مالی این مسابقات و خیرین شهرستان تعهد اهدای ۲۰ عدد ساعت مخصوص مسابقات را به کانون شطرنج بخش سیلوانا دادند.

ودر آخر مراسم از حامیان مالی این دوره از مسابقات تقدیر و از نفرات برتر تجلیل و جوایزشان اهدا گردید . مراسم اختتامیه با هنر نمایی گروه پایکوبی روژ به پایان رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.