شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سومین محموله واکسن کرونا وارد آذربایجان غربی شد
11 اسفند 1399 - 13:44
شناسه : 11549
9

  ? رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره مرحله اول دریافت واکسن در استان گفت: در مرحله اول ۳۶۰ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و ۷۵ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع ۴۳۵ دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی سی یو […]

ارسال توسط :

 

? رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره مرحله اول دریافت واکسن در استان گفت: در مرحله اول ۳۶۰ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و ۷۵ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع ۴۳۵ دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی سی یو بیمارستان ها تزریق شد.

 

? دکتر جواد آقازاده درباره مرحله دوم دریافت واکسن کرونا افزود: در مرحله دوم ۲ هزار و ۴۸۵ دوز واکسن برای استان و ۳۰۵ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع ۲ هزار و ۷۹۰ دوز واکسن توسط آذربایجان غربی دریافت شد.

 

? رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره مرحله سوم دریافت واکسن ابراز کرد: در مرحله سوم دریافت واکسن، یک هزار و ۳۴۵ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و ۲۱۰ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد و در مجموع یک هزار و ۵۵۵ دوز واکسن کووید ۱۹ در استان دریافت شد.

 

? دکتر آقازاده درباره تعداد واکسن دریافتی استان افزود: تاکنون ۴ هزار و ۷۸۰ دوز واکسن کووید ۱۹ به آذربایجان غربی تحویل داده شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۱۹۰ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و ۵۹۰ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی می باشد و همچنان کادر درمان در اولویت دریافت واکسن هستند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.