شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سیزدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت در نگار خانه میلان ارومیه
05 شهریور 1396 - 7:16
شناسه : 2462
14

سیزدهمین نمایشگاه ملی عکس با موضوع مدرسه طبیعت دیروز چهارم شهریورماه با حضور علاقمندان و حامیان مدرسه طبیعت کلان شهر ارومیه و همچنین پوریا قلیچ خانی عکاس و هنرمند ارزنده کشورمان در محل نگارخانه میلان ارومیه گشایش یافت. این نمایشگاه که با همکاری انجمن حامیان مدرسه طبیعت کلان شهر ارومیه ؛ دفتر مشارکت های مردمی […]

ارسال توسط :

سیزدهمین نمایشگاه ملی عکس با موضوع مدرسه طبیعت دیروز چهارم شهریورماه با حضور علاقمندان و حامیان مدرسه طبیعت کلان شهر ارومیه و همچنین پوریا قلیچ خانی عکاس و هنرمند ارزنده کشورمان در محل نگارخانه میلان ارومیه گشایش یافت.

این نمایشگاه که با همکاری انجمن حامیان مدرسه طبیعت کلان شهر ارومیه ؛ دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست استان آذربایجان غربی و نگار خانه میلان ارومیه در حال برگزاریست مجموعه ای از آثارهای عکاس و هنرمند نامی  کشورمان پوریا قلیچ خانی به نمایش گذاشته شده است.

در حاشیه ی این نمایشگاه پوریا قلیچ خانی عکاس و هنرمند ارزنده کشورمان هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش و افزایش مدارس طبیعت در کشور نام برد و افزود :در سالهای اخیر با افزایش گرایش مردم به آپارتمان نشینی نوعی فاصله بین کودکان با طبیعت در حال شکل گیری می باشد و به همین جهت برگزاری نمایشگاه های مدرسه طبیعت  در سرتاسر کشور دیوار به وجود آمده بین کودکان و طبیعت را تا حد ممکن کاهش می دهد تا بدین ترتیب زمینه فعالیت خود انگیخته کودکان در طبیعت فراهم گردیده باشد .

وی در ادامه سخنان خود ایجاد مدرسه طبیعت در کشور را موجب افزایش انگیزه در بین کودکان عنوان کرد و گفت : در مدرسه طبیعت چیزی به نام سقف و یا چهار دیواری وجود ندارد و در این مدرسه ها بچه ها با توجه به علاقمندی و حس و حال خودشان مشغول به فعالیت زیر نظر استادان می پردازند و این نمایشگاهی را که مشاهده می فرمایید گلچینی از مدارس طبیعت در برخی از شهرهای کشورمان می باشد.

پوریا قلیچ خانی عکاس رسمی مدارس طبیعت کشور که عنوان دانشجوی فداکار ایران را در کارنامه خود به ثبت رسانده است قبل از این نمایشگاه آثارش در سایر شهرهای کشور نیز به نمایش درآمده است .

نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت چهارم الی ششم شهریورماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل نگار خانه میلان ارومیه میزبان علاقمندان به این هنر می باشد.

 

پایان گزارش/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.