شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سیلوانا شعبه ی راهنمایی و رانندگی ندارد
11 خرداد 1398 - 10:19
شناسه : 7513
9

سیلوانا یکی از مهم ترین و پرجمعیت ترین بخش های شهر ارومیه با جایگاه منحصر بفرد  توریسم و گردشگری متاسفانه فاقد شعبه راهنمایی و رانندگی می باشد . اینجا در سیلوانا هر کسی ، هر جوری خواست ، با هر سرعتی فقط دارد با اتوموبیل ش حرکت می کند ، مهم چطور رسیدن نیست ، […]

ارسال توسط :

سیلوانا یکی از مهم ترین و پرجمعیت ترین بخش های شهر ارومیه با جایگاه منحصر بفرد  توریسم و گردشگری متاسفانه فاقد شعبه راهنمایی و رانندگی می باشد .

اینجا در سیلوانا هر کسی ، هر جوری خواست ، با هر سرعتی فقط دارد با اتوموبیل ش حرکت می کند ، مهم چطور رسیدن نیست ، مهم فقط رسیدن به مقصد است .

انگار نه انگار  ، نبود شعبه ی راهنمایی و رانندگی در سیلوانا موضوعیست که باید توسط بخشداری و مسئولین دولتی شهر ارومیه پی گیری شود .

وضعیت جاده های سیلوانا که دیگر نیازی به گفتن ندارد ، زمین و زمان می خواهند جاده های سیلوانا ترمیم شود ولی بعد از چندین سال پی گیری و تحقیق مشخص است ، ترمیم یا بازسازی جاده های سیلوانا موقتی خواهد بود و بعد از چندین سال بازهم آسیب خواهد دید و چاله چوله های جدید نمایان خواهند شد باید اول عوامل تخریبی بررسی و از بین برود یا محدود شود تا بعدا جاده ها بازسازی و ترمیم اساسی شود.

تابلوهای راهنمای کنار جاده ها نیز باید خیلی مرتب تر و زیادتر شود ، منطقه گردشگری و بکری مانند سیلوانا نیازمند تابلوهای بین المللی و ویژه ای دارد موارد ایمنی از قبیل خط کشی ها، استوانه‌های ایمنی، چشم گربه‌ای ها، نوشتارها و علائم ترافیکی، اثرات مثبتی بر ترددها و حفظ جان سرنشینان وسایل نقلیه دارد.

از خیر تعداد کسانی که فاقد گواهی نامه و مدارک معتبر اتوموبیل رانی می کنند بگذریم ، رانندگی با سرعت های دیوانه وار در جاده های باریک و پر از چاله و چوله ی سیلوانا واقعا وحشتناک است.

تعداد کشته و زخمی های حوادث رانندگی در جاده های سیلوانا زیاد است ، که نیازمند فرهنگ سازی می باشد .

نیسان آبی های سیلوانا چنان متبحر در پیچ و خم جاده های سیلوانا دنده معکوس عوض می کنند و پرشتاب می رانند که گویی دست مایکل شوماخر را در گرندپری موناکو بسته اند .

شاخ به شاخ های جاده سیلوانا معروف است ، درست مثل دوئل کابوی ها

دیدن مرگ جوانان بخاطر تصادفات وحشتناک ارزش نوشتن و انتقاد کردن را نشان می دهد ، نمی دانم چقدر جاده ، خودرو مقصر یا مسبب حادثه می باشد ولی مطمئن هستم احتیاط حتما جلوگیر حوادث می باشد.

چنین به کجا ! چنین شتابان !

از مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی عاجزانه درخواست داریم تا با حضور خود در سیلوانا مانع از تخلفات قوانین راهنمایی و رانندگی شوند ، نبود ماموران محترم راهنمایی و رانندگی و عدم نصب کافی علائم راهنمایی ، حتما رعایت نکردن قانون را عادی می کند.

امید است با فرهنگ سازی بتوانیم ، از بروز حوادث و تخلفات جلوگیری نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.