شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سیل سیلوانای ارومیه را درنوردید
26 فروردین 1396 - 6:52
شناسه : 362
31

به گزارش آژانس خبری سیلوانانیوز : بارش بی سابقه ی باران طی چند روز گذشته در مرگور و ترگور ارومیه باعث تخریب پل ها و جاری شدن سیلاب در اکثر روستای سیلوانای ارومیه گردید. با ورود سامانه بارشی  در آخرین ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه و ادامه ی بارش ها بصورت شبانه […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری سیلوانانیوز :

بارش بی سابقه ی باران طی چند روز گذشته در مرگور و ترگور ارومیه باعث تخریب پل ها و جاری شدن سیلاب در اکثر روستای سیلوانای ارومیه گردید.

با ورود سامانه بارشی  در آخرین ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه و ادامه ی بارش ها بصورت شبانه روزی متاسفانه از بعد از ظهر جمعه با توجه به حجم بارشی بی سابقه در مرگور و ترگور ارومیه شاهد به راه افتادن سیل در اکثر روستای بخش سیلوانای ارومیه بودیم و پل هاشم آباد شاهرگ اصلی اتصال ارومیه با مرکز بخش سیلوانا نیز بر اثر وقوع سیلاب بصورت کامل تخریب شد . هم اکنون با حضور فرماندار ارومیه و تشکیل ستاد بحران استان در سیلوانا با عملکرد خوب بخشداری سیلوانا اوضاع بحرانی با تدابیر ستاد همزمان با تداوم بارش ها مدیریت می گردد و تا کنون خسارات جانی بر خلاف خسارت مالی شدید در این منطقه شاهد نبودیم .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.