چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
شاخهای مجازی زیر ضرب مالیاتی/درآمدهای مالیاتی زیاد شد
08 مهر 1400 - 11:31
شناسه : 14736
8

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه دستورالعمل مالیات فعالان فضای مجازی تهیه و ابلاغ گردیده است، گفت: مطالبه مالیات منوط به تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی و حقوقی بعد از اتمام سال ۱۴۰۰ در موعد مقرر می‌باشد. در خصوص فعالان اقتصادی حوزه فضای مجازی دستورالعمل مذکور تهیه و ابلاغ گردیده است لیکن […]

ارسال توسط :

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه دستورالعمل مالیات فعالان فضای مجازی تهیه و ابلاغ گردیده است، گفت: مطالبه مالیات منوط به تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی و حقوقی بعد از اتمام سال ۱۴۰۰ در موعد مقرر می‌باشد.

در خصوص فعالان اقتصادی حوزه فضای مجازی دستورالعمل مذکور تهیه و ابلاغ گردیده است لیکن مطالبه مالیات منوط به تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی و حقوقی بعد از اتمام سال ۱۴۰۰ در موعد مقرر می‌باشد.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات انجام شده برای رشد درآمدهای مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی برای تحقق درآمدهای مالیاتی و تأثیر گذاری مطلوب در جهت رفع کسری بودجه نسبت به اقداماتی نظیر رصد تراکنش‌های بانکی مشکوک و شناسایی شرکت های صوری و کاغذی در چارچوب مقابله با فرار مالیاتی، تسهیل و تسریع در فرآیندهای مالیاتی، پذیرش خوداظهاری مؤدیانی که به تکالیف قانونی خود عمل نموده‌اند و تمرکز بر اصل اهمیت اقدام نموده است.

وی در ادامه گفت: نتیجه این اقدامات تحقق ۱۰۱ درصد درآمدهای مالیاتی در شش ماهه سال جاری و رشد بیش از ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.