شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
شصت و دومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری
06 خرداد 1403 - 0:50
شناسه : 20439
4

شصت و دومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی :پیشنهاد احداث وایجاد مجتمع قضایی در منطقه پرجمعیت کشتارگاه ارومیه و موافقت ستاد با طرح پیشنهادی عتباتی عصر روز شنبه پنجم خرداد جلسه ستاد بازآفرینی شهری برای بررسی مشکلات بافت های فرسوده و پرجمعیت محله کشتارگاه ارومیه با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری […]

ارسال توسط :

شصت و دومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی :پیشنهاد احداث وایجاد مجتمع قضایی در منطقه پرجمعیت کشتارگاه ارومیه و موافقت ستاد با طرح پیشنهادی عتباتی
عصر روز شنبه پنجم خرداد جلسه ستاد بازآفرینی شهری برای بررسی مشکلات بافت های فرسوده و پرجمعیت محله کشتارگاه ارومیه با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
در این جلسه دکتر عتباتی ریاست کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت باید وفق قانون، تعیین تکلیف بافت‌های فرسوده شهری با در نظر گرفتن ملاحظات قانونی انجام شود.
وی تاکید کرد باید از ظرفیت های قانونی و امتیازات مقرر در قانون شهروندان مطلع شوند و اطلاع رسانی لازم و کافی صورت بگیرد که یقینا با استقبال شهروندان همراه خواهد شد.
رئیس کل دادگستری ادامه داد با توجه به تراکم سنگین جمعیتی در محله کشتارگاه ارومیه نیاز به یک مجتمع قضایی در این نقطه از شهر وجود دارد که می تواند هم در کاهش بار ترافیکی موثر باشد و هم مراجعان دادگستری به سهولت بتوانند به دادگستری دسترسی داشته باشند.
پس از ارائه پیشنهاد عتباتی استاندار آذربایجان غربی و حاضرین از این طرح استقبال و مقرر شد پس از بررسی موارد لازم امکانات مورد نیاز از جمله فضای اداری در اختیار دستگاه قضایی استان قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.