شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
شناساندن فرصت های شغلی مناسب به جوانان در نوار مرزی ارومیه
27 خرداد 1398 - 10:24
شناسه : 7585
10

نوار مرزی ارومیه از سیلوانا تا صومای برادوست پر است از فرصت های اقتصادی مناسب و بکر که با معرفی به جوانان قطعا مشکلات اقتصادی منطقه حل خواهد شد. با گشت و گذاری در عرصه ی اقتصادی منطقه در خواهیم یافت که جوانان در سیلوانا و صومای برادوست جهت راه اندازی کسب و کار حلال […]

ارسال توسط :

نوار مرزی ارومیه از سیلوانا تا صومای برادوست پر است از فرصت های اقتصادی مناسب و بکر که با معرفی به جوانان قطعا مشکلات اقتصادی منطقه حل خواهد شد.

با گشت و گذاری در عرصه ی اقتصادی منطقه در خواهیم یافت که جوانان در سیلوانا و صومای برادوست جهت راه اندازی کسب و کار حلال از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نمی کنند.

فقط کافیست چند ساعت بعنوان نمونه در کنار یک پرورش دهنده زنبور عسل زندگی نماییم ، این جوانان موفق که این کسب و کار را راه اندازی کرده اند ، تمام وقت پیش زنبورهای خود هستند و این یعنی اراده و عزم راسخ برای کسب روزی حلال و مسئولین باید تمام همت خود را برای حمایت از کسب و کارهای موفق بکار بگیرند.

مناطق کوهستانی و خوش آب و هوای سیلوانا و صومای برادوست ارومیه پر از تلاطم آب های روان نوید بخش رونق اقتصادی در صنعت کشاورزی را می دهند.

صنعت کشاورزی هر چقدر علمی تر در زمین های مستعد گسترده تر شود قطعا پیشرفت منطقه را بدنبال خواهد داشت.

تشکیل ستادی در سیلوانا و صومای برادوست برای معرفی فرصت های شغلی لازم و ضروریست .

نمی دانم چرا ما نباید چالش های فرهنگی منطقه را بُلد نماییم و بپردازیم به مسائل عمومی ، این روزها صفحه ها می نویسم و بعدا پاک می نمایم ، شاید عده ای که همیشه کارها و اندیشه های سیلوانانیوز را با نیت خود بهبود نه که خراب تر می نمایند بر من چیره شده اند  و این یعنی تمام …

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.