شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
شهریاری در گفتگو با سیلوانا نیوز: در انتخابات نگاه های قومگرایانه را کنار بگذارید
26 بهمن 1398 - 14:23
شناسه : 8902
38

استاندار آذربایجان غربی : در انتخابات مجلس شورای اسلامی نگاه‌های قوم‌گرایانه کنار گذاشته شود‌ استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه‌های قومی را کنار گذاشت و تلاش کنیم تا فرد اصلح را انتخاب کنیم. محمد مهدی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار سیلوانانیوزاظهار داشت: مردم سعیشان […]

ارسال توسط :

استاندار آذربایجان غربی : در انتخابات مجلس شورای اسلامی نگاه‌های قوم‌گرایانه کنار گذاشته شود‌

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه‌های قومی را کنار گذاشت و تلاش کنیم تا فرد اصلح را انتخاب کنیم.

محمد مهدی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار سیلوانانیوزاظهار داشت: مردم سعیشان براین باشد که در انتخابات پیش‌رو با حضور گسترده خود، انسان‌های آزاده، اصلح و طرفدار مردم را انتخاب کرده و از ورود نمایندگان اهل‌معامله به مجلس و افرادی که به دنبال باند و باندبازی، سیاسی بازی و اشرافی گری بوده، جلوگیری شود.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات عزت، اقتدار و امنیت ما را تضمین کرده و دشمنان را ناامید می‌کند و بی شک حضور پررنگ مردم باعث تقویت و استحکام نظام  جمهوری اسلامی  می‌شود.

شهریاری بیان کرد: دشمنان در آستانه انتخابات مجلس برای کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، به‌دنبال شبهه‌افکنی، جنگ روانی و ترویج شایعات ویروس کرونا هستند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سهم و نقش نمایندگان مجلس در فراهم سازی بستر توسعه فراگیر و پایدار در استان و بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌های موجود تأکید کرد: تلاش همه ما باید جلب مشارکت گسترده‌تر مردم در این انتخابات باشد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم که در آن همه جناح‌ها، گروه‌ها و سلیقه‌های قانونی بتوانند حضور یافته و رأی و نظر خود را در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.