شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
شکار آمد نیوز های داخلی
25 مهر 1398 - 12:20
شناسه : 8090
25

رسانه هایی در شهر ارومیه فعالیت می کنند که گردانندگان آن چیزی کمتر از شبکه های ضد انقلاب مانند آمد نیوز ندارند ، فقط این کم ، معلوم الحال  ابتکار و فرصت  عرض اندام ندارند. سعی و تلاش برای پیشرفت ، عمران ، آبادی و اقتصاد ارومیه در سایه ی وحدت ،  تنها دغدغه رسانه […]

ارسال توسط :

رسانه هایی در شهر ارومیه فعالیت می کنند که گردانندگان آن چیزی کمتر از شبکه های ضد انقلاب مانند آمد نیوز ندارند ، فقط این کم ، معلوم الحال  ابتکار و فرصت  عرض اندام ندارند.

سعی و تلاش برای پیشرفت ، عمران ، آبادی و اقتصاد ارومیه در سایه ی وحدت ،  تنها دغدغه رسانه هایی مانند سیلوانانیوز است  . متاسفانه تمامی تلاش های مراکز فرهنگی و امنیتی در شهر ارومیه دست مایه ی بازیچه ی چند نفر رسانه نما شده است.

اندک شمار معلوم الحال  مدعیان رسالت خبر تنها در فکر نفاق در جامعه هستند.

پارس کردن سگ  گله با نونی خشکیده بر دهانش ، باید در راستای منافع گله باشد نه آنقدر به دروغ پارس کند که چوپانی را با مسئولیت  گله ، بعنوان بانی ، مجبور بر تنبیه سگ گله کند.

اصول کار و رسالت رسانه مشخص و معین است ، پیام ها ، کامنت های مغرضانه ، توهین آمیز ، دروغ  و افترا … تا کی !!!

شخصیت رسانه اجازه روشنگری  برخی اقدامات  افراد معلوم الحال در باغات اطراف ارومیه و جلسات پشت پرده  اتاق های دربسته را نمی دهد.

دستگیری مدیر آمد نیوز را دکتر مقدم خیلی خوب توصیف کرد :

دستگیری روح‌الله زم‌های دیگر در راه است، آسیاب به نوبت

اتاق فکر سپاه همه نقاط قوتی که استکبار جهانی به آنان می‌بالید و ملت‌های ضعیف را به سخره می‌گرفت را به چالش کشیده است، هیمنه نظامی و تسلیحاتی آنان را با سرنگونی پهپاد به سخره گرفت و تجهیزات و قدرت اطلاعاتی، لایه‌های امنیتی، امکانات فوق پیشرفته جاسوسی آنان را با به خفت و خواری با کشیدن ریگی، سلطان تروریست‌های منطقه و زم، سلطان رسانه‌های معاند را با تیزهوشی و زیرکی و در زیر چکمه‌های قدرتمند، خود له کرد.

دستگیری تمام عناصر و شبکه داخلی مرتبط با این شخص که در یک هماهنگی اطلاعاتی، خوراک رسانه‌ای برای این فرد تأمین می‌کردند، ادامه دارد و تا رساندن آنان به سزای عملشان، نیروهای امنیتی فضا را برای بقیه این براندازان خرد و زبون داخلی ناامن خواهند کرد تا بدانند عاقبتشان جز خفت و خواری نیست و این تنها اول راه است و دستگیری زم‌ها دیگر هنوز در راه است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.