شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
شیوه نامه پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی برای رسیدگی به جریمه ای محدودیت کرونایی
07 اردیبهشت 1400 - 13:52
شناسه : 12586
8

♦️شیوه نامه پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی برای رسیدگی به جریمه ای محدودیت کرونایی سرهنگ عباس فرمانی درتشریح جزییات این شیوه نامه اظهارداشت: خودروی کارکنان کادردرمانی که دارای مجوزتردد و معرفی نامه ازسازمان مربوطه می باشد با ارائه مدارک از آن طریق جریمه نخواهندشد. ?وی افزود:خودروهایی که در تاکسی اینترنتی فعالیت دارند اطلاعات آنان […]

ارسال توسط :

♦️شیوه نامه پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی برای رسیدگی به جریمه ای محدودیت کرونایی

سرهنگ عباس فرمانی درتشریح جزییات این شیوه نامه اظهارداشت: خودروی کارکنان کادردرمانی که دارای مجوزتردد و معرفی نامه ازسازمان مربوطه می باشد با ارائه مدارک از آن طریق جریمه نخواهندشد.

?وی افزود:خودروهایی که در تاکسی اینترنتی فعالیت دارند اطلاعات آنان به صورت متمرکز از طریق مبادی مربوطه دریافت ودرسامانه اعمال واصلاح ووسایل نقلیه ای که برابراعلام استانداری وفرمانداریهادارای مجوز تردد بوده و مشخصات آنان علیرغم ابلاغ قبلی بنا به دلایلی تاکنون ازآن طریق به معاونت ترافیک پلیس راهور ناجا ارسال نشده با مدارک و مستندات مربوطه از آن طریق اصلاح خواهد شد.

?سرهنگ فرمانی تاکید کرد : تخلفات ثبت شده برای وسایل نقلیه با پلاک غیر بومی که درشهرمحل سکونت افرادبه علت عدم تعویض پلاک اعمال قانون شده اند باارائه مدارک مثبته و تخلفات ثبت شده برای وسایل نقلیه باکاربری عمومی(اتوبوس،مینی بوس، کامیون، کامیونت، وانت بارهای شخصی وعمومی، تاکسی ، خودروهای با کاربری امدادی و انتظامی ، نظامی )که مشمول محدودیت و ممنوعیت نمی گردد اصلاح خواهدشد.

?وی همچنین تخلفات ثبت شده برای وسایل نقلیه با پلاک غیر بومی که درمسیر برگشت(ازطریق کنارگذر وکمربندی شهرها)وخروجی شهرها تردد نموده واعمال قانون شده اند و تخلفات ثبت شده برای وسایل نقلیه کارکنان دولتی که محل سکونت آنها با محل کارشان دریک منطقه قرار نداردو همچنین افرادی که جهت مداوا به مراکزدرمانی ، مراجع قضائیه دلیل ضرورت وتعیین وقت مراجعه نموده اند با ارائه مدارک واسنادمثبته اصلاح خواهدشد.

?رییس پلیس راهور انتظامی استان درادامه تصریح کرد: تخلفات ثبت شده برای برخی وسایل نقلیه که ناشی از خطای کاربران اخطاریه نویس ،پانچیست وکاربر تائیدتخلفات دوربین های هوشمندو تخلفات ثبت شده برای خودروهای وانت بار شخصی که درحوزه مراکز خدمات شهردای ها، اداره برق، اداره گاز، آب و فاضلاب فعالیت می نمایندودرمعابر شهری مشمول جریمه با کد ۲۱۸۲شده اند نیز حذف و اصلاح خواهند شد.

?سرهنگ فرمانی درپایان خاطر نشان کرد: براساس تصمیمات جدید دارندگان وسایل نقلیه دارای تخلفات معوق ومشمول دو برابری می توانندبا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰نسبت به دریافت لیست جرائم معوق ودوبرابرشده خودرا که به حالت اصلی خود برگشته اقدام ووباستفاده ازدرگاههای بانکی یا سایت راهور ۱۲۰به صورت حضوری وغیر حضوری نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

☫ خبرگزاری صداوسیماآذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.