شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
صدور حکم جایگزین حبس دادگاه کیفری
30 اردیبهشت 1403 - 0:47
شناسه : 20384
4

صدور حکم جایگزین حبس دادگاه کیفری ۲ اشنویه: تهیه اقلام ضروری کودکان بی سرپرست به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم جایگزین حبس، برای کودکان بی سرپرست امیدزندگی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال خبر داد. وی افزود، در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین […]

ارسال توسط :

صدور حکم جایگزین حبس دادگاه کیفری ۲ اشنویه: تهیه اقلام ضروری کودکان بی سرپرست به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم جایگزین حبس، برای کودکان بی سرپرست امیدزندگی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال خبر داد.
وی افزود، در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، دادگاه کیفری ۲ شهرستان اشنویه، با احراز شرایط قانونی، متهم پرونده را به، تهیه ۱۸ بسته تشک مواج برای استفاده معلولین زخم بستری، ۱۵۰بسته پوشینه بیماران، یک دستگاه جاروبرقی و تجهیز کتابخانه و البسه ورزشی و تحصیلی برای کودکان بی سرپرست امیدزندگی با نظارت اجرای احکام کیفری این شهرستان به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال، جایگزین از حبس تعزیری محکوم کرد.
عتباتی ادامه داد اداره کل بهزیستی به عنوان نهاد پذیرنده در حکم صادره تعیین شده تا تحت نظر این اداره کل حکم جایگزین حبس به مرحله اجرا درآید.
رئیس کل دادگستری استان در پایان اظهار داشت: در کنار برخوردهای قاطع قضایی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرائم سبک و کم اهمیت با هدف ارائه خدمات عام المنفعه مورد تاکید است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.