شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
صعود دهیاران بخش سیلوانا به مرحله استانی فوتسال
14 اسفند 1397 - 18:14
شناسه : 6834
26

به گزارش پایگاه خبری سیلوانا نیوز آخرین بازی بین دهیاران بخش سیلوانا با دهیاران بخش مرکزی در سالن چند منظوره مروارید زیوه برگزار شد. مسابقات بین بخشی دهیاران بین تیم های دهیاران بخش سیلوانا ،مرکزی،انزل، نازلو وصومای برادوستی که تیم دهیاران آن این مسابقات انصراف داد برگزار شد. مسابقات به صورت رفت و برگشت بین […]

ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری سیلوانا نیوز آخرین بازی بین دهیاران بخش سیلوانا با دهیاران بخش مرکزی در سالن چند منظوره مروارید زیوه برگزار شد.
مسابقات بین بخشی دهیاران بین تیم های دهیاران بخش سیلوانا ،مرکزی،انزل، نازلو وصومای برادوستی که تیم دهیاران آن این مسابقات انصراف داد برگزار شد. مسابقات به صورت رفت و برگشت بین این تیم برگزار شد که نماینده دهیاران بخش سیلوانا موفق شدند با یک برد ، یک تساوی و یک باخت دور اول مسابقات را به پایان برساند.
در دور دوم مسابقات به میزبانی بخش سیلوانا و باهمکاری مجموعه ی ورزشی مروارید که میزبان بازی های خانگی تیم دهیاران بخش سیلوانا را متقبل شده بود و در طی سه بازی با نتیجه ی دو برد و یک تساوی توانستند با اقتدار و یازده امتیاز به عنوان صدرنشین مسابقات به مسابقات استانی راه پیدا کنند.

تیم دهیاران بخش سیلوانا در دو بازی آخر خود سهیمه بازی مسابقات استانی دهیاران را کسب کند . تیم‌دهیاران بخش سیلوانا در بازی دوم‌خود از دور برگشت مسابقات مقابل تیم دهیاران بخش نازلو در شرایطی قرار گرفتند که بازی رفت خود در مقابل این تیم را با نتیجه ۴ بر یک واگذار کرده بودند اما در بازی برگشت توانستند با بازی مقتدرانه با نتیجه ۳ بر ۱ تیم دهیاران بخش نازلو را شکست دهند، همچنین تیم دهیاران بخش سیلوانا در آخرین مسابقه خود به مصاف تیم دهیاران بخش مرکزی در سالن چند منظوره مروارید رفتند که در طی مسابقه در نیمه اول تیم دهیاران مرکزی توانست با نتیجه ۳ بر صفر نیمه اول را به نفع خود تمام کند اما در نیمه دوم دهیاران بخش سیلوانا با یک کامبک فوق العاده توانستند نتیجه بازی را به نفع خود برگرداند که در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و تیم دهیاران بخش سیلوانا توانست به مسابقات استانی راه پیدا کند و در صورت موفقیت در مسابقات استانی می‌تواند به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

انتهای پیام//

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.