شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
صف های طولانی تست کرونا در مراکز ۱۶ ساعته ارومیه همچنان برقرار است
19 آبان 1399 - 12:15
شناسه : 10300
62

واقعاً غیر قابل باور است هنوز هوا خیلی سرد نشده صف های طولانی در جلوی مراکز  ۱۶ ساعته آزمایش بیماری کرونا در ارومیه را شاهد هستیم . با ماسک و رعایت کامل موارد بهداشتی نزدیک یکی از افرادی که در صف ایستاده بود شدم ، میگفت کارگر است نمی داند از کجا به این سرماخوردگی […]

ارسال توسط :

واقعاً غیر قابل باور است هنوز هوا خیلی سرد نشده صف های طولانی در جلوی مراکز  ۱۶ ساعته آزمایش بیماری کرونا در ارومیه را شاهد هستیم .

با ماسک و رعایت کامل موارد بهداشتی نزدیک یکی از افرادی که در صف ایستاده بود شدم ، میگفت کارگر است نمی داند از کجا به این سرماخوردگی یا کرونا مبتلا شده است.

کم کم ؛ وقتی اعتماد کرد و فهمید خبرنگارم گفت اسمش خالص است.

خالص یک استاد گچکار حرفه ای است و بیشتر در عراق کار می کند ولی بخاطر کرونا و مسائل پیش آمده برای عبور و مرور به خاطر بیماری کرونا ، امسال در ایران مانده است.

از خالص پرسیدم از کجا برای تست کرونا معرفی شده ای می گوید ؛ دکتر عمومی گفته سرماخوردگی او شبیه کرونا است و چند هفته است خوب نشده برای اطمینان خواسته تست دهد .

از صبح ساعت ۸ نوبت گرفته و حالا ۱۱ صبح نفر ۶۴ است.

واقعا دوربین صدا و سیمای استان آذربایجان غربی باید چنین جاهایی را به تصویر بکشد.

کسانی که کرونا هم نداشته باشند در این اماکن کرونا می گیرند . در تلوزیون نشان می دهد شرکت های دانش بنیان وسیله هایی ساختن در عرض چند دقیقه نتیجه تست را مشخص می کند .

در مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا در ارومیه خودشان در جای گرم و نرم نشسته اند و مردم را در بیرون از مراکز بهداشت ، جلوی نرده ها و درهای بسته ؛  در این هوای سرد به صف بسته اند.

در مقابل در همین کشورهای همسایه نشان داده می شود از مردم داخل خودروها و چادرهای حلال احمر تست می گیرند.

استاندارآذربایجان غربی و فرماندار ارومیه حتما باید به این موضوع ورود کنند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.