دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
ضرورت جریان‌سازی دانشجویان و رسانه‌ها علیه خام فروشی/ دریاچه ارومیه غنی از مواد معدنی
02 تیر 1401 - 13:20
شناسه : 17524
8

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: ورود رسانه و تشکل‌های دانشجویی به عرصه‌ی جریان‌سازی علیه خام‌فروشی و به طور کلی حل مسائل متعدد کشور می‌تواند بسیار مهم و راهگشا باشد. توماج وحید افشار سخنگوی شورای شهر ارومیه  اظهار داشت: دریاچه ارومیه یک معدن عظیم و غنی است که استحصال مواد از آن بسیار ساده‌تر از سایر […]

ارسال توسط :

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: ورود رسانه و تشکل‌های دانشجویی به عرصه‌ی جریان‌سازی علیه خام‌فروشی و به طور کلی حل مسائل متعدد کشور می‌تواند بسیار مهم و راهگشا باشد.

توماج وحید افشار سخنگوی شورای شهر ارومیه  اظهار داشت: دریاچه ارومیه یک معدن عظیم و غنی است که استحصال مواد از آن بسیار ساده‌تر از سایر معادن است.

 

وی افزود: دریاچه‌ی ارومیه غنی از مواد معدنی است به طوری که نیازی به انفجار و اکتشاف برای برداشت آنها نیست و هر یک به خودی خود با ارزش است که از جمله این عناصر کمیاب میتوان به لیتیم، سدیم، فولور و ید اشاره کرد.

 

وحید افشار تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مواد معدنی موجود در دریاچه ارومیه نیازمند احصا مقدار غلظت مواد، مقدار ماده‌ی موجود و بازاریابی است و اگر برای استفاده از این ظرفیت منتظر دولت‌ها باشیم جوابی نخواهیم گرفت.

 

وی یادآور شد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت این معدن غنی و فرآوری محصولات آن باید شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه از طریق تعریف پروژه ورود پیدا کنند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه گفت: ورود رسانه و تشکل‌های دانشجویی به عرصه‌ی جریان‌سازی علیه خام‌فروشی و به طور کلی حل مسائل متعدد کشور می‌تواند بسیار مهم و راهگشا باشد.

 

وی ضمن اشاره به ظرفیت فضای مجازی در پیشرفت کشور اظهار داشت: امروزه رسانه و به نوعی فضای مجازی جز لا ینفک مدیریت کلان و خرد کشور است، نمیتوان از این ظرفیت چشم پوشی کرد و این ظرفیت به خودی خود میتواند به سمت اجرایی شدن و عملیاتی شدن پتانسیل هایی که مغفول مانده حرکت کند.

 

وحید خاطرنشان کرد: جریان‌سازی گام صفر حل مسئله است و گام بعدی باید راهکاریابی عملیاتی برای این مسائل باشد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.