شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
عبور خبرنگاران از خیابان های یک طرفه صاحبان قدرت در ارومیه
19 مرداد 1398 - 11:59
شناسه : 7818
9

گاهی وقت ها عکس ها و اسامی دوستان خبرنگار م  در ارومیه را مطالعه می کنم ، افسوس می خورم ! این آدم فلان سیاسی کار و این حقوق بگیر فلان سرمایه دار و این اجیر فلان کس شد . ولی هیچ جای طعنه نیست خبرنگاران باید خودشان را تامین کنند ، روح پاک کسانی […]

ارسال توسط :

گاهی وقت ها عکس ها و اسامی دوستان خبرنگار م  در ارومیه را مطالعه می کنم ، افسوس می خورم ! این آدم فلان سیاسی کار و این حقوق بگیر فلان سرمایه دار و این اجیر فلان کس شد .

ولی هیچ جای طعنه نیست خبرنگاران باید خودشان را تامین کنند ، روح پاک کسانی که می نویسند ، تصویر ثبت می کند بالا مرتبه ، ارزشمند است .

خبرنگار هم روزی لازم دارد و مجبور است برای تامین مخارج ش از جایی شروع کند.

شرافت خبرنگاران در نیت خدمت به مردم دردمند قابل ستایش است .

مراسم های گرامیداشت روز خبرنگار در ارومیه دارد دیگر تمام می شود.

همه مسئولین می گویند بی رحمانه باید انتقاد کرد ولی همین مسئولین وقتی مورد انتقاد قرار می گیرند زود از هر امکاناتی که در دست دارند برای برخورد کردن با خبرنگاران و رسانه ها استفاده می کنند .

چرا روز به روز در ارومیه تعداد خبرنگاران زیاد می شود ؛ در ارومیه کثرت خبرنگار داریم تا جایی که می توانیم خبرنگار به راحتی صادر کنیم .

مطبوعات استان آذربایجان غربی به شدت جناح بندی دارد ، برای مشارکت خبرنگاران و استفاده از امتیازات مطبوعاتی باید عضو جناح بندی کسی بود .

بزرگ و کوچک دیگر مفهوم تعریفی خبرنگار را در سطح جامعه دارند ؛ رسانه های اجتماعی نوین معنی و مفهوم خبرنگار را به کل عضو کرده است .

آدم های سیاسی و پول دار بیشتر خبرنگاران را برای انجام امورات در جاده های یک طرفه حرکت می دهند و این مسیر فقط یک طرفه است .

شاید روزی تغییری پیدا شود ولی مگر ممکن است تا زمانی که ارزاق شما وابستگی دارد خیلی ژورنالستی نمی توان خبرنگاری را در جاده ی دو طرفه قضاوت کرد .

خبرنگاران عزیز و دوستان گرانقدر ؛ نمی توان زحمات و دل گرمی های شما را نستود ، خبرنگاران از هر جناح و رنگی باشند انسان های قابل احترامی هستند که شرافت و انسانیت شان بالاترین مرتبه های خصلت های آنها را نشان می دهد .

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.