چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
عرضه جدید شاسی بلند کره ای ۱۶۵ هزار دلاری در بازار ایران
08 مهر 1400 - 11:37
شناسه : 14739
11

طرح فروش شاسی بلند کره ای ۱۶۵ هزار دلاری در بازار ایران به گام آخر رسیده است. سرانجام پس از چند سال رکود و بی خبری خبرهایی از تولید محصولات رکستون با مدل امپرور و تیوولی در شرکت نوراموتور به گوش می رسد. در روزهای اخیر تصاویری از رکستون ۲۰۲۱ در فضای رسانه ای خودرو ایران منتشر شده که […]

ارسال توسط :

طرح فروش شاسی بلند کره ای ۱۶۵ هزار دلاری در بازار ایران به گام آخر رسیده است.

سرانجام پس از چند سال رکود و بی خبری خبرهایی از تولید محصولات رکستون با مدل امپرور و تیوولی در شرکت نوراموتور به گوش می رسد.

در روزهای اخیر تصاویری از رکستون ۲۰۲۱ در فضای رسانه ای خودرو ایران منتشر شده که نشان می دهد نورا موتور پارس موفق به تولید این خودرو در ایران شده است و یخ بازار خودرو را آب می کند. نورا موتور پارس تولیدکننده محصولات سانگ یانگ به عنوان بازوی تولیدی رامک خودرو نماینده خودروساز کره ای در ایران فعالیت می کند.

قیمت کارخانه این محصول هنوز مشخص نیست، اما حواله آن بر مبنای قیمت ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که نشان می دهد ۱۶۵ هزار دلار قیمتگذاری خواهد شد که البته هنوز نمی توان قضاوت قطعی داشت.

قیمت این محصول کره ای در بازارهای جهانی از ۴۰,۹۰۰ دلار تا ۵۲,۳۶۰ دلار است که با نرخگذای معادل دلاری آن ۹۴۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد شد. تعرفه قطعات هم تقریبا ۱۵ تا ۲۰ درصد است که نمی تواند قیمت این محصول را به ۱۶۵ هزار دلار یا ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برساند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.