شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
عزم جدی لشکر عملیاتی ۳حمزه (ع) سپاه برای ضد عفونی ارومیه
16 فروردین 1399 - 12:16
شناسه : 9240
15

لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدای قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) این روز ها با بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی جنگ نوین در حال ضد عفونی و گندزدایی  سطح شهر ارومیه برای مقابله با بیماری ویروس منحوس کورانا می باشند. سپاه واقعاً یک نیروی مردمی و برای مردم است . این روزها در ارومیه خودروهای […]

ارسال توسط :

لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدای قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) این روز ها با بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی جنگ نوین در حال ضد عفونی و گندزدایی  سطح شهر ارومیه برای مقابله با بیماری ویروس منحوس کورانا می باشند.

سپاه واقعاً یک نیروی مردمی و برای مردم است . این روزها در ارومیه خودروهای سپاه در حال ضد عفونی معابر شهری و محلات پر خطر شهری در مقابل ویروس کرونا می باشند.

نیروهای سپاه در این روزهای سخت قرنطینه ؛ بجای  دوری از خطر این ویروس منحوس ؛ لباس رزم بر تن کرده اند و دل به ریشه کنی این بیماری زده اند.

جنگ نوین لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) با مدیریت و نظارت مستقیم سردار آبروشن روزانه در قالب رزمایش دفاع بیولوژیکی سطح شهر ارومیه را ضد عفونی و گندزدایی می کنند.

جان برکفان زمان جنگ و حافظان امنیت امروز با این اقدامات اعتماد و اطمینان را به مردم هدیه می دهند و ثابت می کنند ، پاسداران صدیق انقلاب اسلامی همچنان یکی از مهمترین تکیه‌ گاه‌های مردم هستند.

سردار یدالله آبروشن در خصوص ضدعفونی مناطق مختلف ارومیه اظهارکرد: گردان‌های لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدای آذربایجان غربی برای ضدعفونی مناطق مختلف شهر ارومیه به ۱۰ منطقه تقسیم شدند.

وی با بیان اینکه تمام گردان‌های لشکر اعم از گردان جنگ نوین، گردان بهداری و دیگر گردان‌ها شرکت داشته که بالغ بر ۱۸۰۰ نفر فعال هستند یادآور شد: با صرف ۵۰۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده بیشتر مناطق شهر ضدعفونی می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.