شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
علت مماشات نظام با آشوبگران
15 آبان 1401 - 10:22
شناسه : 18333
12

انقلاب باهوش تر از آن است که‌ هواسش به فریب دشمن در جهت دادن به واکنش نظام به کنش های او نباشد. دشمن و عمله های نادان آنها دارند گور خود را میکنند اینها میخواهند کشدار شدن داستان را به حساب استیصال نظام بگذارندکه واکنش نظام را به سمت رادیکالی کردن فضا بکشند. چرا دشمن […]

ارسال توسط :

انقلاب باهوش تر از آن است که‌ هواسش به فریب دشمن در جهت دادن به واکنش نظام به کنش های او نباشد.
دشمن و عمله های نادان آنها دارند گور خود را میکنند اینها میخواهند کشدار شدن داستان را به حساب استیصال نظام بگذارندکه واکنش نظام را به سمت رادیکالی کردن فضا بکشند.
چرا دشمن از غلبه عقلانیت در این ماجرا میترسد و سعی میکند فضا را به سمت احساسی شدن بکشد چون در حاکمت عقل این اغتشاشات رنگ می بازد هیجان خود را ازدست میدهد. وقتی هیجان خوابیدو عقلانیت حاکم شد دشمن در آنجا حرفی برای گفتن ندارد چیزی برای اقناع افکار عمومی در چنته ندارد. به خاطر همین رو به خشونت کلامی و فیزیکی افسارگسیخته روی آورده تا جائیکه میتواند نظام را به تحریک وادارد تا صبر نظام لبریز شود و او هم به خشونت متقابل رو بیآورد.
اینکه نظام به پلان دشمن کشیده نشده دشمن را بسیار عصبانی و کلافه کرده است. شناسایی و دستگیری عوامل اصلی اغتشاشات دقیقا همان کاریست که در این مقطع باید انجام بشود و منافاتی با قاطعیت ندارد این مماشات هوشمندانه مبتنی بر شناخت حرکت کلی و جزئی دشمن است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.