چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
عمل جنایتکارانه دولت سعودی در اعدام دسته‌جمعی جوانان ضد تمام ارزش‌های انسانی است
25 اسفند 1400 - 9:39
شناسه : 16372
11

  امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اعدام دلخراش ۸۱نفر از جوانان در عربستان سعودی را محکوم می‌کنیم، این عمل جنایتکارانه دولت سعودی ضد تمام ارزش‌های انسانی است.   عمل جنایتکارانه دولت سعودی در اعدام دسته‌جمعی جوانان ضد تمام ارزش‌های انسانی است ماموستا مامد کلشی نژاد امام‌جمعه اهل سنت در ارومیه با اشاره به اعدام دلخراش […]

ارسال توسط :

 

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اعدام دلخراش ۸۱نفر از جوانان در عربستان سعودی را محکوم می‌کنیم، این عمل جنایتکارانه دولت سعودی ضد تمام ارزش‌های انسانی است.

 

عمل جنایتکارانه دولت سعودی در اعدام دسته‌جمعی جوانان ضد تمام ارزش‌های انسانی است

ماموستا مامد کلشی نژاد امام‌جمعه اهل سنت در ارومیه با اشاره به اعدام دلخراش ۸۱نفر از جوانان در عربستان سعودی ضمن محکومیت این جنایت هولناک اظهار داشت: این عمل جنایتکارانه دولت سعودی ضد تمام ارزش‌های انسانی است که خداوند متعال به بشر اعطا نموده است.

 

کلشی نژاد افزود: از کنوانسیون‌های حقوق بشری جهان می‌خواهیم ضمن محکومیت این عمل غیر انسانی اجازه ندهند هیچ کشوری چه به نام دین و چه غیر دین این اعمال دلخراش را انجام دهد.

 

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: امروز دولت عربستان سعودی با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به این جنایات هولناک می‌زند که انسان‌های آزاده جهان و حتی غیرمسلمانان نیز آن را محکوم می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اتحاد بین مسلمانان و نوع دوستی نیاز دارد و ما نیز باید در عمل به جهان نشان دهیم که دین مبین اسلام خواستار یک زندگی مسالمت‌آمیز در جوامع بشری است.

 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.