شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
غذای نذری حسینی در روستاهای اهل سنت نوار مرزی ارومیه
10 مهر 1396 - 10:29
شناسه : 2792
29

غذای نذری محرم حسینی  در مدرسه شهید خلبان ابراهیم زاده روستای گنبد ارومیه به همت دانش آموزان و معلمان اهل سنت نوار مرزی ارومیه بین هشتصد نفر همزمان با یازدهم محرم تهیه و توزیع گردید. عشق و علاقه به خاندان اهل بیت در بین اهل سنت جایگاه وی‍ژه ای دارد. مهر و محبت خاندان پیامبر […]

ارسال توسط :

غذای نذری محرم حسینی  در مدرسه شهید خلبان ابراهیم زاده روستای گنبد ارومیه به همت دانش آموزان و معلمان اهل سنت نوار مرزی ارومیه بین هشتصد نفر همزمان با یازدهم محرم تهیه و توزیع گردید.

عشق و علاقه به خاندان اهل بیت در بین اهل سنت جایگاه وی‍ژه ای دارد. مهر و محبت خاندان پیامبر اکرم (ص) در بین بسیاری از اهل سنت جهان اسلام گسترده می باشد و در کتاب ها ، فرهنگ و ادبیات اسلامی مسلمانان سنی مذهب روایات آمده و گواه بر آن است . عاشورای حسینی نماد آزادی خواهی ، مظلومیت و شهادت نوه پیامبر اکرم(ص) در تاریخ اسلام می باشد .

جمعی از دانش آموزان اهل سنت منطقه صومای برادوست ارومیه با همراهی مربیان و اولیای خود همزمان با پایان دهه اول ماه محرم امسال اقدام به تهیه و توزیع غذای نذری بین هشتصد نفر در مدرسه ی که به نام اولین شهید خلبان اهل سنت ایران شهید بزرگوار ابراهیم زاده نام گذاری گردیده کردند .

“نوای صلح و دوستی از طریق مشترکات دینی و مذهبی”

شعار این اقدام زیبای بانوان جوان اهل سنت ارومیه برای همه بود .

 

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.