شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
غلبه بر معلولیت با سلاح  اراده
15 خرداد 1396 - 23:58
شناسه : 1163
23

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز : آزاد امینی اقدم هنرمند خوش ذوق و توانایی که در سال هزار سیصد و شصت و سه در شهرستان سرسبز و زیبای سردشت دیده به جهان گشود وی در همان دوران کودکی از نعمت استفاده از دست بی بهره بود اما پشتکار قوی و عشق به هنرباعث […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز :

آزاد امینی اقدم هنرمند خوش ذوق و توانایی که در سال هزار سیصد و شصت و سه در شهرستان سرسبز و زیبای سردشت دیده به جهان گشود وی در همان دوران کودکی از نعمت استفاده از دست بی بهره بود اما پشتکار قوی و عشق به هنرباعث گردید به موفقیت در عرصه ی خوشنویسی و نقاشی دست بیابد .

معلولیت قصه ی غم انگیزیست که شاید معدود افرادی در جامعه بتوانند محدودیت در توانایی انجام کار را عینیت ببخشند اما در این میان هستند کسانی که با صرف فعل خواستن و زیر پا گذاشتن تمام محدودیت ها و کم بودها  روحی دوباره به زندگی خود  می بخشند.

آزاد امینی هنگامی که با دست های معلول در یک روز سرد زمستانی در شهرستان مرزی سردشت چشم به ججهان گشود کمتر کسی حتی به ذهنش تصور می کرد که وی روزی یکی از هنرمندان برجسته ی شهر رتبدیل خواهد شد و به شهرت خواهد رسید .

آری آزاد با تمام اراده در مقابل تمام کمبودها تمام قد ایستاد و با اتکا به هنر خدادادی و ارداه ی خود بدون استاد گام های تازه ی در عرصه ی هنر برداشت .

با اراده ای که همچون کوه استوار در برابر تمامی سختی ها و مشکلات ایستاده بود توانست در مدت خیلی کم وارد دنیای هنر نقاشی شود و با تحمل سختی ها و زحمات شبانه روزی موفق به استفاده از پاهای خود در نقاشی شد.

وی در گفتگو با سیلوانا نیوز اراده را تنها راه تسلط بر مشکلات دانست و افزود : پاهایم امروز قوی تر از هر زمان دیگریست زیرا با عزت نفس بالا در این سالهای پر تلاطم زندگی همواره سعی بر آن داشتم که با سلاح توانستن به جنگ معلولیت برم و به لطف خداوند بزرگ امروز توانستم پیروز این جنگ سخت بشوم.

هنرمند با استعداد سردشتی بیان داشت : هم اکنون هفده سال است که با پاهای خود مشغول نقاشی و خطاطی میباشم و در طول این مدت تنها راه موفقعیت خود را  مدیون  راه کارهای کارساز پدر خود می دانم  که همواره  با  سخنان پر امید خود سعی در ایجاد امید و روحیه در من را داشت و به همین جهت در سایه ی همین سخنان پر امید بود توانستم بیش از سی لوح تقدیر را از سوی مسئولین شهرستان سردشت و سایر ارگانهای رسمی استان به دست آورم.

آزاد امینی اقدم در پایان سخنان خود با توصیه به کسانی که همچون او با معلولیت دست و پنجه نرم میکنند افزود اگر در زندگی امید داشته باشند و با ایمان به خدای متعال  بطور یقین هیچ مشکلی نخواهد توانست در مقابلشان ایستادگی کند و این تنها راه  شما  برای غلیه بر محدودیت ها خواهد بود.

آزاد امینی اقدم

آزاد امینی اقدم

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.