چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی: هیچ یک از شرارت های دشمنان بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند
01 آذر 1401 - 13:34
شناسه : 18369
10

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: هیچ یک از شرارت های دشمنان حتی در آن سوی مرزها بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند. سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب  با تاکید بر مردم یاری و مردم محوری، اظهار کرد: مردم اصلی ترین سرمایه نظام اسلامی هستند و باید برای خدمتگزاری به […]

ارسال توسط :

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: هیچ یک از شرارت های دشمنان حتی در آن سوی مرزها بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند.

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب  با تاکید بر مردم یاری و مردم محوری، اظهار کرد: مردم اصلی ترین سرمایه نظام اسلامی هستند و باید برای خدمتگزاری به این مردم شب و روز نشناسیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: برپایی میزهای خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم از اقدامات خوب و شایسته بوده و قدم برجسته در گره گشایی از مشکلات مردم و در واقع قضای کم کاری ها است.

وی با بیان اینکه ما از مردم و برای مردم و با مردم هستیم، گفت: ما خادم و نوکر مردم بوده و باید به دنبال حل مشکلات آنها باشیم.

سردار شهسواری در ادامه با تاکید بر تربیت مدیر در تراز انقلاب اسلامی،  تصریح کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تربیت مدیر است و همه مدیران باید به امر مدیرپروری توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: دشمن به دنبال تجزیه ایران بود و در این اتفاقات نیز با پروژه کشته سازی اهداف خود را دنبال کرد.

وی  استکبارجهانی و صهیونیسم و شبکه های ماهواره ای آتش بیاران معرکه بودند، اظهار کرد: هیچ یک از شرارت های دشمنان حتی در آن سوی مرزها بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند.

سردار شهسواری تصریح کرد: عزت، عظمت، شرف مردم برای ما خط قرمز هستند و اجازه نمی دهیم که دشمنان نگاه چپ به آنها داشته باشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی هم چنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری و با تاکید بر اینکه نباید نام و یاد شهید باکری در میاندوآب کمرنگ شود، گفت: شهید باکری، پدیده و اعجوبه شگفت انگیز آذربایجان بودند که همواره باید نام و یاد و خاطره آن شهید عزیز زنده بماند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.