چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا خبرداد؛ وضعیت امنیتی مطلوب در شمال غرب
19 بهمن 1400 - 13:31
شناسه : 15982
10

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: وضعیت امنیتی در منطقه شمال غرب بسیار مطلوب است. سردار اوصانلو سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با تاکید براینکه دشمن همواره با بکارگیری منافقین، ضد انقلاب در تلاش برای ایجاد ناامنی در مرزهای کشور است، گفت: توانستیم در طول سالهای گذشته امنیت بسیار مطلوبی در شمال غرب ایجاد کنیم. وی ادامه داد: دشمن با […]

ارسال توسط :

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: وضعیت امنیتی در منطقه شمال غرب بسیار مطلوب است.

سردار اوصانلو سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با تاکید براینکه دشمن همواره با بکارگیری منافقین، ضد انقلاب در تلاش برای ایجاد ناامنی در مرزهای کشور است، گفت: توانستیم در طول سالهای گذشته امنیت بسیار مطلوبی در شمال غرب ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی می‌خواهد که دولت نتواند برای توسعه و آبادانی مردم وارد عمل شود و خود به خود مردم از صف دولت جدا شوند اما رزمندگان شمال غرب دست به دست هم دادند ضمن دفاع از مردم منطقه و ایجاد امنیتی پایدار، در مسیر توسعه نیز گام برداشته اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تاکید براینکه آمریکا و صهیونیسم باهدف ایجاد ناامنی به حمایت از منافقین و ضدانقلاب ادامه می‌دهند، گفت: آمریکا بر توان نظامی ایران واقف است اما با تحریم‌ها و توطئه‌های متعدد و بکارگیری منافقین و ضدانقلاب در صدد ایجاد ناامنی است اما بدیهی است کسی که علیه نظام توطئه می‌کند باید با آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم فلسطین به فراموشی سپرده شود، افزود: صهیونیست‌ها در مناطق مختلف توطئه می‌کنند تا فلسطین از یاد مردم فراموش شود اما جنایت‌های صهیونیسم و ظلم انها فراموش نخواهد شد و همانطور که امام راحل در ایام انقلاب نیز شعار حمایت از فلسطین می‌دادند، این حمایتها همچنان ادامه دارد.

سردار اوصانلو بابیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ شهید برای استقلال و آزادی کشور تقدیم انقلاب شده است، گفت: شهدا تکلیف سنگینی بر دوش تک تک جامعه گذاشته اند ضروری است ابعاد مختلف انقلاب به نسل آینده تبیین شود.

وی با بیان اینکه تحریم‌های فعلی قابل مقایسه با تحریم‌های دشمن در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیست، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ افزود: عملیات والفجر ۸ در اوج تحریم‌های دشمن انجام شد اما رزمندگان انقلاب با وجود تحریم‌ها ۸ سال با جانفشانی جنگیدند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تاکید بر اینکه با گذشت ۴۳ سال از انقلاب در بسیاری از حوزه‌ها به خودکفایی رسیده ایم، ادامه داد: دشمن با تحریم در اوایل انقلاب و دفاع مقدس نمی‌خواست تجهیزات و مهمات بدست ما برسد اما امروزه با تحریم‌ها می‌خواهد تسلیحات و مهماتی که در تولید ان به خودکفایی رسیدیم بفروشیم.

سردار اوصانلو بابیان اینکه بیش از ۹۰ درصد سلاحهای وارد شده توسط دشمن را کشف کردیم، گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۹۶۱ قبضه سلاح جنگی، ۵۸۰۰ سلاح شکاری غیرمجاز و ۸۷ هزار مهمات در منطقه شمالغرب جمع آوری شده است.

وی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار پروژه توسط قرارگاه حمزه در شما لغرب افزود: احداث ۱۱۰۰ کیلومتر جاده در مناطق صعب العبور و کوهستانی، احداث هزار خانه در ۷۰۰ روستا، کابل گذاری برق فشار قوی در ۷۰۰۰ کیلومتر از ارتفاعات و احداث ۲۰۰۰ تخت نقاهتگاهی و بیمارستان صحرایی در ایام کرونا بخشی از اقدام قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمالغرب است.

سردار اوصانلو از تداوم توزیع بسته معیشتی و جهزیه به افراد نیازمند توسط قرارگاه حمزها خبر داد و اظهار کرد: آبرسانی به ۳۷۹ روستا در آذربایجان غربی و آبرسانی به ۱۶۹ روستای دارای چالش آب در کردستان در ۳۰ ماه در دست اقدام

است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت: انقلاب اسلامی ایران در همه این سال‌ها مدافع مظلومین جهان و منطقه بوده است.

وی ادامه داد: در طول ۴٣ سال عمر انقلاب همراه مردم بودیم که در طول جنگ ١٢ هزار شهید در آذربایجان غربی و ۵ هزار شهید هم در استان کردستان به شهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت: قلک دشمن در منطقه آل سعود است.

وی بیان کرد: به رغم همه تلاش دشمن در طول سال‌های گذشته امنیت خوبی در منطقه ایجاد شد.

سردار اوصانلو اذعان کرد: در سال‌های اخیر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ١۶٠٠ کیلومتر جاده احداث، بیش از ٧٠٠ کیلومتر کابل گذاری برقرسانی و دهها کار عمرانی در نوارهای مرزی انجام شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا با اشاره به حضور پررنگ نیروهای رزمنده شمالغرب در ایام کرونا هم گفت: سپاه در همه حوزه‌ها و حتی در بخش معیشت مردم نیز حضوری پررنگ دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.