شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
قابل توجه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان بخش سیلوانا
24 شهریور 1399 - 18:33
شناسه : 10009
46
اختصاصی سیلوانا نیوز

درآمدی بر هشتمین آزمون مشترک فراگیر (استخدامی) دستگاه های اجرایی کشور باتوجه به تعداد پذیرش بالای نفرات استخدامی بخش سیلوانا در هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که فرصت ثبت نام آن تا ۲۹/بیست و نهم شهریور ماه باقی است، ابراز موارد ذیل شاید خالی از لطف نباشد.   بیشترین تعداد جذب نفرات در […]

ارسال توسط : نویسنده : احمدوش منبع : اختصاصی سیلوانا نیوز

درآمدی بر هشتمین آزمون مشترک فراگیر (استخدامی) دستگاه های اجرایی کشور

باتوجه به تعداد پذیرش بالای نفرات استخدامی بخش سیلوانا در هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که فرصت ثبت نام آن تا ۲۹/بیست و نهم شهریور ماه باقی است، ابراز موارد ذیل شاید خالی از لطف نباشد.

 

بیشترین تعداد جذب نفرات در وزارت آموزش و پرورش نسبت به جمعیت، مربوط به بخش سیلواناست که مرز ۱۰۰ نفر را رد کرده لذا این خود رکوردی است در جذب معلمان، هنرآموزان و دبیران در سطح کشور .

با توجه به نیاز مبرم جوانان تحصیلکرده ی منطقه به شغل و شرایط نامساعد مالی با عنایت به تعداد زیاد پذیرش، شاید کم تر زمانی چنین فرصت بزرگی برای فارغ التحصیلان(رشته های مورد نیاز) به وجود آید.

سیاست بومی گزینی استخدامی که یکی از بهترین سیاست های حقوقی و اجتماعی مورد انجام در کشور می باشد شاید هم اکنون بهترین راه حضور جوانان بیکار تحصیلکرده در عرصه ی استخدام باشد.

آن دسته از عزیزانی که دغدغه ی بومی گزینی دارند و همیشه از ناکارآمدی همکاران، مستخدمین و ماموران غیر بومی [در نهادها و و سازمان های مختلف] به هر عذر و بهانه ای مانند دلسوز نبودن، عدم رمق کاری تحت شرایط جغرافیایی و آب و هوای منطقه و امثالهم، گله مند و شاکی هستند شاید بهترین راه برای حضور و جبران از طرفشان باشد.

بی شک یک خانواده ناموفق نمی‌تواند اجتماعی مصلح بسازد ای بسا که شما اصلحان با پشتکار و قوت تان با آبادی منطقه آن هم با زیر بنای علم و دانش که سرچشمه ی موفقیت هر ولایتی است آغازگر آبادی مرز و بوم تان باشید.

البته در مابقی ارگان ها هم برای فارغ التحصیلان بخش سیلوانه سهم زیادی برای استخدام شدن وجود دارد که باید چشم نظری پرتوان بدان داشت تا بتوان حضور خود را در آن دستگاه های اجرایی نیز به منصه ی ظهور رساند.

با توجه به عدم ادامه ی تحصیل تعداد کثیری از دانش آموزان سابق منطقه به دلایلی همچون عدم تمکن مالی، وضعیت وخیم رفت و آمد در منطقه و… حتی امکان استخدام شدن این عزیزان با وجود مدرک دیپلم در سازمان محیط زیست (به عنوان مامور اجرایی) میسر می باشد.

آن دسته از فارغ التحصیلانی که برای حضور و یا قبولی در آزمون مردد می باشند، خواهشمندیم توان علمی خود را فرومایه نبینند و به درجه علمی واقعی خویش اتکاء نمایند بلکه بتوان موارد عدم قبولی عزیزان بخش سیلوانه را در آزمون های گذشته جبران نمود که شما سزاوارترین افراد برای خدمت به منطقه خود می باشید.

 

✍: احمدوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.